Beef en Steak

Hallo allen!

Freddy_Bol

Tondelzoeker
Hallo!

Ik ben een semi-beginnend bbq’er. Sinds vorige zomer een weber master touch in gebruik genomen en zeer tevreden van!

Ben hier terecht gekomen door het youtubekanaal van Noskos. Daar heb ik toch al aardig wat van bijgeleerd.

Ik heb al een paar klassiekers achter de rug die aardig meegevallen zijn: baby back ribs, bloemkoolbom, verschillende steaks met reverse sear-methode, moink balls, zalmforel, gepofte zoete aardappel

Sindsdien heb ik de smaak aardig te pakken :)

De komende weken zou ik graag die lijst aanvullen met pulled pork, smashburgers, brisket, picanha, pulled chicken, pizza en st louis ribs. Er staat dus nog heel wat lekkers op de planning! Dit weekend waag ik me eens aan beer can chicken.

Ik moet zeggen dat ik al zitten lonken heb naar die prachtige kamado’s zoals de bastard en kamado joe. Ik voel me echter nog niet “waardig” genoeg om de aanschaf van een kermaische bbq te verantwoorden. Daarnaast denk ik dat ik gerust nog een heel pak verder kan met mijn webertje :)

Bedankt voor het accepteren op het forum!

Grtz

Dieter

Welkom bij het genootschap

Flinke plannen, laat de foto’s maar komen van je creaties

welkom hier
er is helemaal niets mis met een webertje hoor. Velen hebben niet eens een kamado en doen ook gewoon hun ding.
En diegenen die een kamado heeft durft zijn weber niet weg te doen omdat het zo'n fijn bbq is :D
Maar een kamado is natuurlijk weer wel een heel erg mooi apparaat ;)

Welkom en laat ons vooral meegenieten van je BBQ-plannen

Terug
Bovenaan Onderaan