BasBQ
Beef en Steak

Hallo Allemaal

badjak

Vuurmaker
Berichten
73
Tja wat zet je allemaal in een introductie?

Ik ben het laatste jaar begonnen met het maken van worst en met roken (voornamelijk koud roken met de proQ cold smoke generator), en een week geleden heb ik ook maar eens een kettle bbq gekocht. Mijn oude bbq werd toch een beetje te oud.
Ik moet hem nog in elkaar zetten, maar ben een beetje te druk op het moment.

Ik woon in het buitenland en af en toe zal er wel eens een Engels woord in mijn posts opduiken als ik het Nederlandse niet weet of kan herinneren. Bij voorbaat mijn excuses hiervoor.

Ik denk dat een van mijn volgende projecten het maken van rookworst wordt. Zo'n lekkere Gelderse rookworst mis ik toch wel!



 
Welkom en veel plezier hier!!!! Waar woon je nu eigenlijk ?
 
hoi Badjak,
Welkom bij dit edele genootschap.

Ben ook wel nieuwsgierig waar je dan woont  :)
 
Welkom Badjak. Ik gok dat hij in Nederland woont.
 
Sorry, had het er even bij moeten zetten.
Ik woon in Zambia aan de oever van de Zambezi river, net over de grens met Zimbabwe
Anne-Marie
 
Hoi Anne-Marie,

Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Welkom Anne-Marie, ik ben nu ook nieuwsgierig of je ons gaat verrassen met locale gerechten. Nog niemand heeft ook gezegd dat we hier dol zijn op foto's we zijn hier nogal visueel ingesteld. In jouw geval kan ik me zo ook maar voorstellen dat je bbq plek ook wel eens de moeite waard kan zijn ;)
 
ook kan ik me voorstellen dat je daar wild genoeg kunt krijgen voor op de bbq, dus brand maar los met lokale "wild" gerechten  :)
 
OK, foto's
Eentje om het te proberen en jullie een beetje jaloers te maken  :D

pig%2520and%2520boat.jpg
 
Wat een pracht foto! En ja Gelderse  worst maken......ik volg
 
Hoi Anne-Marie, welkom bij het BBQ Genootschap.
Qua foto's....ja zo krijg je ons wel jaloers maar dat vinden wij helemaal niet erg hoor dus vooral doorgaan met dit soort mooie plaatjes!!!!!
 
Dank jullie wel!

En dat beest aan het spit is gewoon een varken, niks exotisch, maar wel lekker!
 
Wow!!!! :D
 
Leuk om iemand uit Zambia bij het genootschap te zien. Welkom Anne-Marie!
 
Van harte welkom Anne-Marie :D
 
O jee, dit gaat spannend worden Road Kill en Braai.
Welkom hier Anne-Marie
 
Terug
Bovenaan Onderaan