Beef en Steak

Hallo allemaal

OmeSlikkum

Kooltjesharker
Ha iedereen,

Omeslikkum hier en ik BBQ al vrij lang. Vroeger natuurlijk gewoon alleen vlees fikken maar al jaren heeft echt bbq'en mijn aandacht. Ik maak eigenlijk van alles. Van Ribeye tot Pulled pork tot aan het koud roken van zalm. Ik heb twee Kamado's staan, een Grill Guru Compact (die niet zo heel erg compact is eigenlijk) en een Grill Guru Elite Large. Daarnaast heb ik nog een Cobb erbij voor op vakantie en om te roken. Ben daar bijzonder tevreden over. Ik woon alleen met twee rode kattenbeesten en ben zelfstandige projectmanager nu voor het RIVM (kent inmiddels iedereen wel).

Nou dat was het wel in het kort. Ik zal zo af en toe iets posten denk ik, en natuurlijk tips vragen. Ben vooral opzoek naar nieuwe dingen om te proberen (vandaag bijvoorbeeld mijn eerste Cave Man style Rib-eye gemaakt, focking lekker) en ook nieuwe gadgets voor de keuken in het algemeen vind ik leuk om te proberen. Ik maak veel via de Sous Vide kooktechniek, dus mochten mensen daar vragen of experimenten voor hebben hoor ik het graag. Ook Dry-Age ik regelmatig mijn eigen vlees en experimenteer daar veel mee. Superlekker maar je moet soms lang, heel lang wachten. Nou dat was het wel ongeveer.

Later

Laatst bewerkt:
Welkom hier op het mooie forum veel plezier :) 😀

Welkom bij het forum, wacht op je creatie foto’s

Zeer hartelijk welkom

Hoi Omeslikkum,
welkom bij het Genootschap

Dank allen :)

Terug
Bovenaan Onderaan