BasBQ
Beef en Steak

Hakar

Hakar

Tondelzoeker
Berichten
17
Aangenaam, dit is Hakar, voortgekomen uit een combinatie van namen, waar in elke letter stond voor het begin van een naam.
Tegenwoordig staat het voor Harry, Karin, Roden.

We zijn sinds oktober 2019 in aanraking gekomen met een nieuw inzicht in wat er allemaal mogelijk is met een barbeque, en dat het niets te maken heeft met het maken van schoenzolen van zwart stug leer.

In oktober begonnen met een Smokey Joe, nadat we ruim vijfentwintig jaar niets anders hadden gehad dan een Oostduits Peiga potkachel grilletje.
Na de SJ ging het snel, mede door toedoen van het andere forum waar ik veel info en hulp vandaan heb gekregen.

SJ is geen echte SJ meer, maar doet nu multifunctionele diensten draaien als schoenlapper, griller indirecte griller en rookoven met behulp van een oud olievat.
Inmiddels sinds gisteren een Master Touch er bij gekocht, en de drang om uit te breiden blijft.
Door het zoeken naar info en plaatjes van de Bekvam tafel van Ikea kwam ik hier terecht, en vertegenwoordig ik mezelf, mijn lieftallige echtgenoot en onze woonplaats op dit forum.
 
Hoi Hakar,
welkom bij het Genootschap
 
Karin, welkom op het Genootschap. 
 
Welkom hier!
 
Harry Karin en Roden, welkom bij het genootschap :)
 
Ook welkom, veel plezier hier.
 
Hoi Harry & Karin, (uit Roden) "alias Hakar"

Welkom op het BBQ genootschap en veel plezier op dit forum.
 
Marcel zei:
Hoi Harry & Karin, (uit Roden) "alias Hakar"

Welkom op het BBQ genootschap en veel plezier op dit forum.

Oooh Roden als in de plaats, nu snap ik hem  :))
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Terug
Bovenaan Onderaan