BasBQ
Beef en Steak

Ha grillmeisters!

Mattyy_94

Tondelzoeker
Berichten
9
Hallo allemaal,

Zal mij eerst even voorstellen ik ben Matthijs en op dit moment in het bezit van een klein weber eitje. Het is altijd mijn droom geweest om een Kamado te hebben, niet zomaar omdat het leuk is maar om echt lekker te kunnen bbqen. Gelukkig mag ik op dit moment af en toe de kamado van mn pa gebruiken maar er zelf 1 in de tuin hebben staan is wel beter haha (vind de vrouw ook leuk)!

Ik heb mij aangemeld op die forum om advies te vragen en veel nieuwe technieken en kennis op te doen!

Groet,

Matthijs
 
Welkom. Je bent al een grote stap dichterbij je droom om een kamado aan te schaffen als je vrouw het ook leuk vindt 😅
 
Welkom Matthijs!
 
Welkom Matthijs!
Genoeg inspiratie te vinden hier
 
Welkom Matthijs.
 
Het heeft iets langer geduurd (iets van andere prioriteiten haha) maar nu toch eigenaar van een Monolith Large.

Deze staat al lekker in te branden, middagje op max 200.

Dan is ie er helemaal klaar voor en ik ook
IMG20230513130003.jpg



Binnenkort een mooi afdakje / buiten keuken in elkaar timmeren en ik ben helmaal tevreden. Hiervoor maak ik vast en zeker nog een een draadje aan 😁
 
Het heeft iets langer geduurd (iets van andere prioriteiten haha) maar nu toch eigenaar van een Monolith Large.

Deze staat al lekker in te branden, middagje op max 200.

Dan is ie er helemaal klaar voor en ik ook
Bekijk bijlage 52455


Binnenkort een mooi afdakje / buiten keuken in elkaar timmeren en ik ben helmaal tevreden. Hiervoor maak ik vast en zeker nog een een draadje aan 😁
Mooie BBQ! Veel plezier ermee🔥
 
Mooi apparaat.
 
Kijk, geduld is een schone zaak. Heel veel bbq plezier op je eigen Kamado.
 
Mooie aankoop! veel plezier 😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan