BasBQ
Beef en Steak

Grote offset smoker te leen of te huur gevraagd

 
 

Xander

Stoker
Berichten
309
Heren en dames,

Waarschijnlijk heb ik ergens halverwege augustus begin september een flink gezelschap over de vloer dat wil komen Qen. Het gaat om ca. 15 man....

Heeft er iemand in de buurt van Soest een flinke offset smoker oid te huur/ te leen?

Mvg

Xander
 
wil je voor 15 man een grote offset smoker gaan gebruiken? ik vraag me af of je dat echt wel gaat willen, als je er nooit mee gewerkt hebt, kan dat misschien nog wel eens heel erg tegenvallen.
ben daar liever gewoon eerlijk in
 
Offset smoker is m.i. ook veel te veel capaciteit voor 'maar' 15 man.
Aan bv. 2x OTP 57 heb je dan genoeg. Of als je PP wilt maken dan kan je met een WSM en een OTP aan de slag.

Wij hebben met 2x OTP 67 en 2x WGA in totaal 80 man van BBQ-voer voorzien, dus aan bovenstaande zou je voor die 15 man ruim genoeg moeten hebben :D
 
Ik heb nu een 13 inch h?....

Ik zat dus te denken aan een 15 inch of een slagje groter voor meer ruimte op de roosters en een warmhoudrooster... ;)

Het was niet m'n bedoeling om meteen een aanhanger neer te zetten ;)
 
Haha....maar je vraagt een FLINKE offset smoker :) In dit gezelschap wordt er dan al snel richting aanhanger-formaat gedacht :D
 
Groot? Dan denk ik ook richting LASM :)

7ery5edu.jpg
 
Hij moest voor 15 man Q-en, hij hoefde er geen 15 te cremeren.... =))
Man, dat ding is meer een mobiel crematorium ;)
 
Altijd baas boven baas natuurlijk:


Cuz-worlds-largest-smoker.jpg







On-topic


Mocht je iets gaan huren, kijk wel uit naar wat je huurt. Laatst van iemand begrepen dat ze dachten een leuke bbq te huren. Bleek het een goedkoop klein gasdingetje te zijn,.......  wellicht dat de prijs er ook naar was, maar ze hadden het niet verwacht. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan