BasBQ
Beef en Steak

Grizzly Grills Elite Large & Spit on Fire 22 inch

Fred Kans

Sprokkelaar
Berichten
27
Na lang wikken en wegen, plaatjes kijken en hulp/info vragen aan dealers en leveranciers, nu tevreden met een "overal" nette en mooi passende rotisserie van "Spit On Fire".
Nadat vrijwel overal de 21 inch wordt geadviseerd of verkocht voor deze Grizzly Grills Elite large, ben ik blij met de extra inch die mijn 22 inch dus heeft.
Geen vilt/gasket wat "bloot" ligt, weinig kans op schuiven van de ring, en een goede aansluiting rondom, dus geen luchtlekkages.

Tja, mijn oog voor detail vond de ongeveer 12 mm vilt/gasket die bij 21 inch zichtbaar bleef niet mooi.....en uiteindelijk leverde Spit on Fire ook een 22 inch...,ook nog eens Nederlands fabrikaat, dus daar werd ik helemaal blij van.

1000020990.jpg


1000020991.jpg


1000020996.jpg


1000020997.jpg


1000020992.jpg


1000020993.jpg


1000020994.jpg


1000020995.jpg
 
1 inch kan zoveel verschil maken ;)
 
Dat is een mooi speeltje wat je hebt voor je Grizzly!

Ik hoop voor jouw dat je nog lang plezier mag hebben van deze Kamado. Ik zelf heb er in 1 jaar 4 versleten.
 
Dat is een mooi speeltje wat je hebt voor je Grizzly!

Ik hoop voor jouw dat je nog lang plezier mag hebben van deze Kamado. Ik zelf heb er in 1 jaar 4 versleten.
Wellicht hebben ze zichzelf ontwikkeld?
Anders zouden ze denk ik toch niet kunnen blijven verkopen lijkt mij? Telkens kapotte retour nemen ( f.o.c. ophalen, en nieuwe leveren )

Ik begon aan mezelf te twijfelen omdat die van mij ook 3x kapot is gegaan ( in 6 maanden )
De Welkoop wou mijn klacht toen ook niet meer in behandeling nemen.
Voelde toch raar om direct bij de leverancier te moeten melden dat die weer kapot was.
 
Wellicht hebben ze zichzelf ontwikkeld?
Anders zouden ze denk ik toch niet kunnen blijven verkopen lijkt mij? Telkens kapotte retour nemen ( f.o.c. ophalen, en nieuwe leveren )

Ik begon aan mezelf te twijfelen omdat die van mij ook 3x kapot is gegaan ( in 6 maanden )
De Welkoop wou mijn klacht toen ook niet meer in behandeling nemen.
Voelde toch raar om direct bij de leverancier te moeten melden dat die weer kapot was.
Dat mag ik toch hopen Bob dat ze zich zelf hebben door ontwikkeld. Ik heb buiten de keren dat het keramiek en kraak geluiden me om de oren spatte altijd met plezier op de Grizzly gebbq.

Maar zoals je zelf ook zegt op begeven moment ga je aan je zelf twijfelen of je het niet zelf schuld bent dat die stuk gaat.

Ik had met welkoop de zelfde ervaren destijds. Na 2 keer een nieuwe gekregen te hebben hebben ze me toen doorverwezen naar Grizzly waar ze me wel altijd goed hebben geholpen. Maar nadat er weer twee naar de kloten zijn gegaan was ik er mooi klaar mee en ben voor een rooien gegaan. Waar ik tot op heden dik tevreden mee ben. Al moet ik wel stiekem bekennen dat ik verliefd ben geworden op de Primo nadat ik er een keertje op gebbq hebt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan