- Berichten
- 1.168
Goed dat er verbetering is!Een beetje afwijking vind ik ook geen probleem, maar meer dan 1 cm zorgt ervoor dat o.a. het scharnier niet gebruikt kan worden.
Maar eerlijk is eerlijk: Grizzly gemaild, binnen 2 dagen reactie en binnen 1.5 week nieuwe Kamado voor de deur. Deze.is intussen ingebrand, dus we gaan er weer vol goede moed tegenaan dit seizoen. Hopelijk is 4 maal scheepsrecht en kan ik lang van deze Kamado gebruik maken.
Verstuurd vanaf mijn DN2103 met Tapatalk
Ik heb 3 grizzlys versleten binnen 6 maand toen was bij mij het limiet bereikt. ( gewoon kats doormidden gescheurd, op hogere temp kon m'n pink er een stukje tussen.
Tuurlijk is het een prima service dat je telkens een nieuwe krijgt maar je moet er ook telkens voor thuis zijn, weer in elkaar zetten etc.
Wellicht heb ik 3x pech gehad maar ik weet dat ik niks verkeerds heb gedaan, heb zelfs nog speciaal lagervet gekocht zodat het scharnier niet zou trekken aan de banden die om de grizzly gespannen zijn. ( dat werd mij geadviseerd vanuit het serviceteam van 200fahrenheit )
Is jullie base nog wel intact?