Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die ga ik gebruiken voor mijn spotify, maar ook de app van de thermometer draait daar op. Evt. notificaties van die app worden doorgestuurd naar mijn telefoon.Heel mooi geworden !! Waar gebruik je de tablet in de hoek voor?
Mooi. Dat zijn geen halve maatregelen!Die ga ik gebruiken voor mijn spotify, maar ook de app van de thermometer draait daar op. Evt. notificaties van die app worden doorgestuurd naar mijn telefoon.
En ik gebruik de app recipe keeper, dus ik kan daar ook diverse recepten raadplegen.
Die zuivere bbq tijd is zo waar! Nu al meerdere keren heel spontaan de kolen aan gedaan. Niet meer dat gedoe om de bbq uit de hoes te pakken, naar de "vaste" plek te rollen, en na de sessie wachten tot hij is afgekoeld om hem weer op te bergen. Nu is het gewoon aan..en gaan! Eten klaar? Deksel dicht en lampjes uit.Dit levert veel extra "zuivere BBQ tijd" op! Mooi plekje zo ga je veel plezier van hebben.
Precies dit idd, zoveel gemak. Ik heb nu een jaar of 3 een afdak, en heb er het hele jaar door zoveel plezier van. Snap niet hoe ik het eerst zonder deed.Nu is het gewoon aan..en gaan! Eten klaar? Deksel dicht en lampjes uit.