Is de beste oplossing, daar zul je veel plezier mee hebben. Hier genoeg voorbeelden op de forum hoe je hem ook nog kan opleuken en aanpassen.Ja ga voor een wga
Maar als origineel is hij ook prima.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is de beste oplossing, daar zul je veel plezier mee hebben. Hier genoeg voorbeelden op de forum hoe je hem ook nog kan opleuken en aanpassen.Ja ga voor een wga
Bedankt voor de tipEen simpele oplossing, als hij dezelfde afmetingen heeft als de WGA, koop een kolenrooster voor de WGA
als het goed is blijft het kolenrooster dan hangen aan de binnenkant op de boutjes van de pootjes (dat is ook de originele WGA constructie) dan zit het kolenrooster boven de luchtgaten en je brandstof dus ook de kolenbak laat je vervallen.
heyhoe is dit afgelopen @Wesleyh92 of loopt het nog?
zojuist ook een wga aan geschaftHeb ook ooit een imitatie wga gehad van een ander merk waarbij de kolen ook in een bak kwamen met dichte onderkant .
Deze deed het ook nooit goed, destijds sleuven in geflext .
Uiteindelijk met veel plezier naar de wga overgestapt
Daar ga je wel plezier mee hebbenzojuist ook een wga aan geschaft
ik denk het ook welDaar ga je wel plezier mee hebben
Ik ben benieuwd ik heb hem nog niet gebruiktgoeie keus..... fijn apparaatje die wga!
De antwoorden van Grill Guru verbazen me overigens wel een beetje.