BasBQ
Beef en Steak

GrillChilla (27 september te Druten)

 
 
 

PeeVee

Kooltjesharker
Berichten
127
Op zondag 27 september organiseert Rivierenland Events in mijn woonplaats (Druten, tussen Tiel en Nijmegen) GrillChilla, een BBQ evenement waar ook een (waarschijnlijk tailgate) BBQ wedstrijd aan verbonden is. Het hoe en wat is nog niet helemaal bekend maar de bedoeling is dat het een spektakel wordt met rook, vuur, vlees en gepaste live muziek. De organisatie heeft mij gevraagd om hier wat ruchtbaarheid aan te geven.

Men is nog dringend op zoek naar BBQ teams, leveranciers, demonstratie teams etc. etc. Tijdens de wedstrijd mogen er ook gerechtjes verkocht worden, bezoekers betalen met muntjes van ?1,50, teams bepalen zelf de prijs van een gerecht; 15% voor de organisatie (nee ik heb geen aandelen en zit niet in de organisatie). Voor demo teams of leveranciers is een startpremie bespreekbaar. Lijkt het je leuk om mee te doen of heb je een goed idee, neem dan contact op met Johan van der Meijden: 0630350058.
 
Klinkt leuk, maar wil wel eerst weten wat voor wedstrijd het is en wat voor regels er gelden.
 
De organisator heeft me verteld dat de website volgende week online zal komt, daar zou naast het programma ook meer informatie over de wedstrijd op komen te staan. Wat ik er van heb begrepen, is dat het een open "tailgate bbq wedstrijd" wordt; maak je beste bbq gerecht.
 
Das redelijk dichtbij,  eens zien of we er even een bezoekje kunnen brengen!
 
Bij een tailgate wedstrijd heb ik toch andere visioenen.
 
Meer BBQ is altijd beter!
 
De website met meer info over het evenement ?n de wedstrijd vind je op www.grillchilla.nl. Het gaat om een open BBQ wedstrijd ("maak je beste BBQ gerecht"), g??n inschrijfgeld en maar liefst ?500 aan prijzengeld!
 
Terug
Bovenaan Onderaan