Hoi!
Ik zoek al een tijdje een rotisserie, want dat lijkt me leuk voor m’n Bastard Large. Alleen vind ik de prijzen wat aan de hoge kant.
Nu zag ik laatst deze bij de Hornbach voor 89€:
www.hornbach.nl
Je zou denken dat deze ook wel op de Bastard zou passen, als je de specs leest. Alleen kon ik dat in de Hornbach niet testen.
In de buurt heb ik nergens een zaak waar zowel de rotisserie als een Bastard staat.
En zowel Google als YouTube kan me ook niet een bevestigend antwoord geven dat dit gaat passen
Dus vroeg me af of iemand hier toevallig deze combinatie al eens heeft getest.
Ik zoek al een tijdje een rotisserie, want dat lijkt me leuk voor m’n Bastard Large. Alleen vind ik de prijzen wat aan de hoge kant.
Nu zag ik laatst deze bij de Hornbach voor 89€:

GRILL GURU Rotisserie kopen! | HORNBACH
GRILL GURU Rotisserie kopen bij HORNBACH | Eenvoudig online bestellen | Thuisbezorgd of afhalen in jouw vestiging | Laagste prijsgarantie | 30 dagen Bedenktijd
Je zou denken dat deze ook wel op de Bastard zou passen, als je de specs leest. Alleen kon ik dat in de Hornbach niet testen.
In de buurt heb ik nergens een zaak waar zowel de rotisserie als een Bastard staat.
En zowel Google als YouTube kan me ook niet een bevestigend antwoord geven dat dit gaat passen
Dus vroeg me af of iemand hier toevallig deze combinatie al eens heeft getest.