Beef en Steak

Grill guru medium

BasDD

Tondelzoeker
Dag allemaal,

Onlangs heb ik een Grill Guru medium gekocht die ik vandaag in elkaar heb gezet. In tegenstelling tot wat ik veel heb gezien op internet kocht ik mijn BBQ kaal, dus niet in een set met regenhoes, platesetter ed.
Na het monteren valt mij op dat het grillrooster eigenlijk direct op de keramische vuurring ligt, een centimeter of 20/30 boven waar de kolen komen te liggen. Ik heb eerder foto’s gezien dat het rooster veel hoger ligt dmv een metalen rekje.

Ergens heb ik het gevoel dat ik een accessoire mis om de BBQ goed te kunnen gebruiken. Kan iemand mij adviseren?

Een andere vraag die ik heb betreft de plate setter. Van GG zelf is de plate setter nergens te krijgen ivm logistieke problemen. Weet iemand of er ook een andere plate setter geschikt is voor de Grill Guru medium?

Alvast dank voor de reactie!
Groet Bas

Ik heb dezelfde via de ah gekocht. Mijn kamado is nog niet geleverd, maar de plate setter, aspook en regenhoes is deze week wel geleverd. Ook via ah besteld.

ik denk dat je deze vraag even elders op het forum moet stellen. Dit is het voorstel gedeelte.

Welkom

Welkom Bas en veel BBQ plezier.

Hoi Bas,
welkom bij het Genootschap

Welkom bij het genootschap

Je zal vast kunnen beginnen toch? Lijkt mij niet dat je voor je eerste run een incomplete Q heb ontvangen

Welkom bij het genootschap

Je zal vast kunnen beginnen toch? Lijkt mij niet dat je voor je eerste run een incomplete Q heb ontvangen
Dat is de vraag. Er zit alles op een aan qua handvatten etc. Maar ik kan me niet voorstellen (en dat wordt bevestigd door twee mensen die ik heb gesproken van Rook en Vuur) dat het rooster direct op de vuurring komt te liggen, zo’n 20 cm boven de kolen. Met of zonder hitte schild moet er iig een verhoging tussen zitten.

Ik hoop dat iemand op dit forum ervaring heeft met de Grill Guru medium, zodat ik weet wat ik het beste kan kopen

Terug
Bovenaan Onderaan