Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goeie overweging. Die hoes heb ik toch niet nodig, staat onder een overkapping. Goedkoopste MB die ik kan vinden is 775 incl verzending. Nog steeds een mooie prijs..Paar tientjes erbij voor divide&conquer van KJ en je mist alleen een hoes en kolenmand, staatbtegenover levenslange of vijfjarige garantie. De MB zag ik laatst nog ergens voorbij komen voor ik meen 699 (ik heb overigens standaard Prijs van 750 betaald), heb je de hoes ook “verdiend”
Beide zijn natuurlijk prima apparaten, dus tja, een buil zul je er vast niet aan vallen.
Succes met je overweging!
Bedankt voor je tips! Voor zover ik weet is MB van KJ toch?Als je hem niet inbouwt en niet onder een afdak zet kunnen de gebuikte materialen ook belangrijk zijn.
De Grill Guru Elite heeft een RVS Magriet top, en een degelijk RVS onderstel.
Het gebruikte materiaal voor het eitje van de Elite versie is gemaakt van cordieriet en ik dacht dat de Mastebuilt van Auplex is. Of dat beter of slechter is, weet ik niet.
De meegeleverde accessoires zijn enorm.
Extra roosters zodat je op 3 verschillende hoogtes kunt werken, halve maanstenen en als je met rooksnippers werkt is, het gaatje voorin erg handig. Je hoeft niet heel de bbq te openen om extra rookhout toe te voegen. Er zit ook een hulpstuk voor bij. Ook een aspook en een hoes zijn aanwezig.
Ik heb deze uitvoering al vanaf 2017, en hij ziet er, zeker na een keer goed heet stoken, als nieuw uit.
De MB is eigenlijk de KJ 1in het zwartBedankt voor je tips! Voor zover ik weet is MB van KJ toch?
Rookhout toevoegen is misschien wel handig..
Ja precies, omdat je eerder zei dat de MB van auplex (merknaam, maakt kamados van versterkte klei) was? Voor zover ik kan vinden is de MB van cordieriet (materiaal), gemaakt door KJDe MB is eigenlijk de KJ 1in het zwart
De “classic” die mij verkocht is, stond als 300S op de bon.Domme vraag misschien, is de MB 300s hetzelfde als de MB Classic?
Gefeliciteerd, en veel plezier ermee. We zien de foto’s en gerechten wel verschijnen.Bedankt voor jullie input, zojuist de MB besteld bij fonq!
Kijk er nu al naar uit haha!
Toevallig geleverd door een ontzettend aardige vrachtwagenchauffeur ?Bedankt voor jullie input, zojuist de MB besteld bij fonq!
Kijk er nu al naar uit haha!
Nou, ik weet nog dat ie een opvallend stemgeluid had. En hij was mooi op tijd..Toevallig geleverd door een ontzettend aardige vrachtwagenchauffeur ?
Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk