Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
33cm is inderdaad niet héél klein. En ik moet eerlijk zeggen dat ik nog geen 2,5 kilo vlees heb bereid op de compact, maar gezien jouw foto hoef ik mij daar 0 zorgen om te makenHele hompen vlees gaan ook goed op de compact. Voor z'n formaat is hij verassend ruim (zie mijn profielfoto, procureur van 2,5kg past prima).
Heb hem al 2x laten branden zonder iets erop te hebben gedaan. Eerst volgende x gaat er wel een stukje vlees op.Zit dezelfde overweging te maken en ben erg benieuwd of je hem in de praktijk ook veel gebruikt en of combineert met de large. Ik zou hem m'n willen gebruiken als "sear station".
Mooi dingetje wel
Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
Die kolenmand lijkt mij wel wat zeg voor mijn GG compact! Heb je misschien de link naar het product? (of voor welke monolith is deze mand zodat hij past )Gister een nieuwe vuurring ontvangen van Grill Guru, en die is net iets breder, dus de platesetter standaard van ze past nu ook (al gebruik de kamado joe jr ). En meteen ook een 2e rind erbij, geen idee of dat een foutje van ze was maar prima service zo!
Was ook op zoek naar een kolenmand, in mijn ogen echt onmisbaar kan niet zonder, ook op mn Bastard. Grill Guru levert ze alleen niet.
Heb een kolenmand van Monolith besteld en die past prima .
Bekijk bijlage 23278
Bekijk bijlage 23279
Die kolenmand lijkt mij wel wat zeg voor mijn GG compact! Heb je misschien de link naar het product? (of voor welke monolith is deze mand zodat hij past )
Ik ga gelijk even op zoek...dank je! En het staat er gelukkig niet zo groot op voor welke monolith het isVia Vuur & Rook:
Monolith Icon / Junior Kolenmand
Monolith Icon / Junior Kolenmand ✅ De állerbeste service ✅ Supersnel thuisbezorgd ✅ Gratis verzending boven €100,-www.vuurenrook.nl
Zie dat ik de laatste had..
Edit: basbq.com heeft ze nog op voorraad
Goed bezig . Mooie accessoires!Ik ga gelijk even op zoek...dank je! En het staat er gelukkig niet zo groot op voor welke monolith het is
Edit: Besteld!
Edit edit: Ook maar meteen een mand voor mijn Kamado L besteld
Mijn vrouw gezegd dat ik van haar hou....wat ik besteld heb vroeg zeGoed bezig . Mooie accessoires!
Ik heb de Fire Bowl van BGE, echt ideaal. Til je er zo uit, even schudden en klaar.En hoe zijn je ervaringen met de kolenmand?
Ik heb vooralsnog alleen een test gedaan, zonder iets erop, in de GG. Gewoon een mandje met Marabu (ook om te testen) gevuld en gekeken hoe ik hem stabiel kon houden. Ik had daar met de GG wat moeite mee. Veel schommelingen.En hoe zijn je ervaringen met de kolenmand?