Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmm. Kunt deze dus gewoon bestellen, dan ga ik ook even snel heennielss055 zei:Geen idee of hij compleet is of niet, maar mijn broertje heeft hem besteld.
23 Mei kan hij worden opgehaald.
Disney05 zei:Deze GG compact lijkt mij geweldig om als draagbare kamado te gebruiken naast mijn Primo, zeker voor deze AH prijs. De advertentie van AH geeft aan vanaf 20 mei, nu lees ik dat iemand hem al besteld heeft en op 23 mei kan worden afgehaald, enig idee hoe het nu zit?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik wil graag een BGEMM naast mijn PrimoXL. Een tweedehands is ook prima. Velen hebben deze gekregen of hebben toch later behoefte voor een grote BGEL of BGEXL.paulus1972 zei:Wel ik geloof best dat er verschil is. Maar jij zoekt een 2e hands deze is nieuw voor 200! Vertel mij dan een waar het verschil zit die dit verschil in prijs waard is. Kortom heeft iemand ervaring?
Hier wordt hij ook besteld. Precies de zelfde reden zoals jouw. En vrouwlief was snel overtuigd.paulus1972 zei:Dank heren dat is een mening waar ik wat mee kan. Ik begrijp goed dat ie niet groen is maar groene eitjes zijn mij echt veel te duur. Zeker ook onderdeken enz. En pizza?s bak ik wel op Mn trouwe bruine monster. Mijn Saffire voldoet meer dan uitstekend die zal niet door een groen ei vervangen worden. Maar deze Guru lijkt mij handig voor erbij. Dacht al eens om Mn WGA erbij te zetten voor pak em beet een burgertje of zoiets. Om dan telkens je ?grote? Q te starten begin ik toch wat overdreven te vinden. Dus vandaar. Ga em maar gewoon bestellen schat ik in. Nog wel een plaatsje regelen . Als je niet handig bent(ik dus) regel je niet ff snel een buitenkeuken.