Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hoop dat deze man nooit een BGE wil kopen.Bij het uitpakken en opzeten blijkt dat de kamado niet voorzien is van het volgende: Plate setter (dit is een essentieel onderdeel, zonder is de kamado niet juist te gebruiken)
zie je vaak bij de goedkope kamado's dat de gerapporteerde maten niet altijd roosterdiameter zijn zoals bij de meer gerenommeerde merken. Maar ja mensen moeten wat beter opletten als ze zoiets kopen.Ik hoop dat deze man nooit een BGE wil kopen.
Haha.
Ach, mopperkonten hou je altijd. Grillrooster vind ik 5cm idd nog wel heftig, bij Weber valt dit ook altijd wat kleiner uit. Inches naar cm's blijft lastig blijkbaar.
Mijn vrouw is nu de AH's aan het afrijden voor de sizzeling plateM’n vrouw is vannochtend langs de AH geweest en heeft de sizzeling plate en one minute lighter meegenomen. Alles ging wel hard aantal schappen waren al leeg
Hij is vandaag binnen gekomen. Of ze hebben nieuwe voorraad of hij wordt gereserveerd als het in je winkelmand staat.De one-minute lighter kon ik nergens meer vinden. Wel online snel in de wagen gestopt maar die bestelling heb ik gisterenavond pas afgerond. Ben benieuwd of deze gereserveerd was, want ik heb geen melding gehad maar online was het ook al uitverkocht. We gaan het zien.
Ik heb het idee dat er dingen gereserveerd worden. Met Pasen en kerst bestel ik weken vtv de populaire feestdingen en pas een paar dagen voor de bestelling alles nog eens aan. Dan zijn de populaire dingen niet meer leverbaar voor nieuwe bestellingen maar zitten nog wel bij mijn bestelling.Hij is vandaag binnen gekomen. Of ze hebben nieuwe voorraad of hij wordt gereserveerd als het in je winkelmand staat.
Yes, dat klopt inderdaad.Ik heb het idee dat er dingen gereserveerd worden. Met Pasen en kerst bestel ik weken vtv de populaire feestdingen en pas een paar dagen voor de bestelling alles nog eens aan. Dan zijn de populaire dingen niet meer leverbaar voor nieuwe bestellingen maar zitten nog wel bij mijn bestelling.