BasBQ
Beef en Steak

Gratis Kabeljauw van de Jumbo supermarkt

 
 
 
 
 

Jet

Gemarineerd
Berichten
1.773
Boodschappen doen doen wij tegenwoordig online sinds we in afgelopen februari kennis hebben gemaakt met Corona.
Ideaal, je kunt alles bestellen en als je zoals wij op een woonerf wonen hoef je ook niet meer te sjouwen met je boodschappen, en vaak zijn het ook nog eens leuke jonge mannen die het komen brengen, ik dwaal af.🤭
Afgelopen week kreeg ik een mailtje van Jumbo met een promotie: Voer deze code in bij uw volgende bestelling en ontvang gratis 230 gram verse Kabeljauwfilet.
Nou zijn wij niet van de "verse" vis van de supermarkt maar ach we kunnen het altijd proberen, wij hebben tenslotte het voorrecht te beschikken over 4 uitstekende
voorproevers.

Lilith, hoofdvoorproever.
DSC_0996.JPG


Nadat een "sample" van de vis was goedgekeurd konden we de rest van de vis gaan klaarmaken voor onze maaltijd.
Volgens onderstaand recept:

Erbij overheerlijke Portobello's gevuld met fijngesneden zongedroogde tomaatjes blokjes Taleggio (kaas) en blokjes Baskische schapenkaas en fijngesneden ham.
Stokbrood met eigengemaakte kruidenboter.

De hele maaltijd was weer superlekker, de gratis kabeljauw was overheerlijk, de portobello was echt zeldzaam lekker, wat een mooie combinatie en balans van smaken.
Dit gaan we zeker vaker maken, Hallo Jumbo, bedankt.
DSC_0992.JPG
DSC_0998.JPG
DSC_0999.JPG
DSC_1001.JPG
DSC_1008.JPG
DSC_1011.JPG
DSC_1015.JPG
DSC_1018.JPG
DSC_1024.JPG
DSC_1028.JPG
DSC_1032.JPG
DSC_1036.JPG
DSC_1037.JPG
DSC_1039.JPG
 
Wat een verwennerij van de Jmbo, leuke jongens die als extraatje gratis vis mee nemen

maar ziet er goed uit, zekers de portobello’s waar een lekker kaasje in zit
 
  • Leuk
Waarderingen: Jet
Heel vervelend, gratis vis.
Vooral als dit soort lekkernijen niet op mijn bordje liggen.
 
Wat heerlijk zeg. Vooral die portobello 😋😋.
Ga ik gelijk volgende week maken (zonder de ham😉)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jet
Jullie hebben weer genoten! Wel handig die voorproevers.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jet
Jullie hebben weer genoten! Wel handig die voorproevers.

We hebben hier zo van genoten dat we het afgelopen vrijdag weer hebben gegeten 🥰

De voorproevers zijn zeker handig, vooral in een tijd met corona of met een simpele verkoudheid, als je twijfelt aan je eigen ruikvermogen of smaak 😜 een tijdje terug hebben ze nog mijn rosbief broodbeleg gekregen, ik vond het er qua kleur niet meer uitzien dus in stukjes gescheurd en aan de tijgers gegeven, nou ze vonden het heerlijk 😂 hmmmmmm de rosbief was dus nog wel goed, pech voor mij, geluk voor de tijgers🤭
 
Terug
Bovenaan Onderaan