BasBQ
Beef en Steak

Grandhall Maxim GTI4 Built-in

R

Renee

Gast
Goedeavond, vraagje:

ik heb net een nieuwe gasser aangeschaft, nl de Grandhall Maxim GTI4 Built-in.

Nu zit er gratis een drukregelaar bij van 50mbar, is dat een goede of moet ik een 30 mbar nemen.

gr Rene
 
richard0501 zei:
als het goed is staat op het apparaat wat de druk moet zijn en anders in de handleiding.

Dat klopt, in de handleiding staat dat de 30mbar een leidraad is,(per land is het verschillend) dus wat gebeurd er met je branders als je een 50 mbar regelaar gebruikt?

 
kan volgens mij niet echt kwaad, het apparaat kan er wel tegen, als je apparaat 50 mbar nodig heeft zal ie met een 30 mbar drukregelaar niet goed werken.
Ik zeg gewoon aansluiten en proberen zal vast geen problemen geven, en anders toch even een 30 mbar regelaar halen. kost circa een tientje
 
Thx, ik koop gewoon een 30 mbar erbij, en testen de gasser gewoon uit :)
 
Ha, Renee. Ben erg benieuwd naar je ervaring met GH Maxim. Ik heb er net een in m'n bezit, een GH Maxim pearl grey. Nog niet gebruikt.
Make my day.
 
Lowietje72 zei:
Renee zei:
Thx, ik koop gewoon een 30 mbar erbij, en testen de gasser gewoon uit :)

Zou ik niet zonder meer doen. Blijkbaar is jouw Grandhall voor 50 mbar en werkt daarop beter. Lees hier anders ff verder.

http://www.anwb.nl/kamperen/kampeermiddelen/caravan/10-vragen-over/gas

Hier leggen ze het in Jip en Janneke taal uit.

Sorry voor mijn late reactie, er waren problemen met de  levering van de Grandhall bbq, de eerste zaten roestplekjes op, de tweede een  stuk emaille af, en nr 3 was eindelijk goed.

En er zat idd een 50mb drukregelaar bij.

Als pleister op de wonde kreeg ik een pizzasteen en vlamverdelers gratis.

Als ik klaar ben met de buiten keuken en de inbouw van de Grandhall, plaats ik een foto.

En later natuurlijk mijn ervaring met deze Q

gr Rene :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan