Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik was vandaag toevallig in de buurt bij Cranebroek even naar binnen geweest en een hoop goedkope onderdelen gezien ( waarvan ik helaas zelf de dure variant al had gekocht )
Van het weekend waren we in de buurt van Schijndel en dan toch even kijken bij Cranenbroek. Het was weer verschrikkelijk druk daar. BBQ afdeling was eindelijk opgebouwd.
Toch nog wat gescoord.
12.95
9.95
20.00
De el cheapo thermometer doet het verbazingwekkend goed. Is voor mij de eerste keer met zo'n ding, wilde het gewoon eens proberen. Kan later altijd nog een Maverick kopen.
Veel goedkope BBQ spullen hebben ze daar. Kamado's en Weber cloonen zat.
Ze hadden ook nog houtskool liggen 10 kg voor 7.95. Twijfelde maar heb het niet meegenomen daar het naar mijn idee veel kleine rommel was. Iemand daar wel ervaring mee?
Stomme vraag... Hoe werkt die roosterverhooger. Ik heb een Cranenbroek kamado en deze verhoger. Verhoger erin, rooster erop en de dome kan niet meer dicht. Ik doe vast iets verkeerd, maar wat?
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.