Dominique zei:Want? Ze zijn zeldzaam? Mensen uit '85? JaikvraaghetevenBig-T zei:een leeftijdgenoot! welkom Erwin!
beste bouwjaar ever
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dominique zei:Want? Ze zijn zeldzaam? Mensen uit '85? JaikvraaghetevenBig-T zei:een leeftijdgenoot! welkom Erwin!
Big-T zei:Dominique zei:Want? Ze zijn zeldzaam? Mensen uit '85? JaikvraaghetevenBig-T zei:een leeftijdgenoot! welkom Erwin!
beste bouwjaar ever
Dominique zei:ik ga toch ook echt voor 85 hoor . En 12-07 was echt een mooie bbq dagBig-T zei:Dominique zei:Want? Ze zijn zeldzaam? Mensen uit '85? JaikvraaghetevenBig-T zei:een leeftijdgenoot! welkom Erwin!
beste bouwjaar ever
Ik lach hard, altijd gedacht dat dat 1963 was en dan met 30-12 als TOPDAG
Zeg dat wel! Aardige mensen zeg bbq mensen!!opampa zei:Een warm welkom Erwin.
Dominique zei:Ik bedoel maar, en waar heeft dat toe geleid? Idd Apple
noskos zei:Dominique zei:Ik bedoel maar, en waar heeft dat toe geleid? Idd Apple
Niet goed opgelet bij je computerlessen Domi. Windows is grotendeels gebaseerd op van Apple gestolen idee?n
En dat hebben ze blijkbaar goed gestolen dan, want ze zijn heel snel heel populair geworden en dat ook jaren geblevennoskos zei:Dominique zei:Ik bedoel maar, en waar heeft dat toe geleid? Idd Apple
Niet goed opgelet bij je computerlessen Domi. Windows is grotendeels gebaseerd op van Apple gestolen idee?n
noskos zei:Niet goed opgelet bij je computerlessen Domi. Windows is grotendeels gebaseerd op van Apple gestolen idee?n
The court also pointed out that many of Apple's claims fail on an originality basis. Apple admittedly licensed many of its representations from Xerox, and copyright protection only extends to original expression. Apple returned to its "complete look and feel" argument, stating that while the individual components were not original, the complete GUI was. The court rejected these arguments because the parts were not original.
Mompelt xerox, bsd.noskos zei:Dominique zei:Ik bedoel maar, en waar heeft dat toe geleid? Idd Apple
:-[ Ik had op het spring naar de ongelezen berichten gedrukt, kennelijk ging dat niet helemaal goed op een windows computer ;DNosmo zei:Kijk eens een paar berichten boven je Emiel. :