Beef en Steak

Goedemorgen!

Zoldier

Tondelzoeker
Berichten
2
Beste mensen, ik ben Dirk uit Veldhoven en hier om meer te leren over het edele BBQ vak.

Heb nu enkele jaren een gas bbq, maar ben me aan het oriënteren op een kamado.
 
Beste mensen, ik ben Dirk uit Veldhoven en hier om meer te leren over het edele BBQ vak.

Heb nu enkele jaren een gas bbq, maar ben me aan het oriënteren op een kamado.
Welkom Dirk!

Genoeg onderwerp draadjes te vinden hier op het forum en ieder heeft een persoonlijke mening.
Waar gaat nu je voorkeur naar uit en waarom wellicht kunnen we je voorzien van gericht advies 😄
 
Welkom Dirk!

Genoeg onderwerp draadjes te vinden hier op het forum en ieder heeft een persoonlijke mening.
Waar gaat nu je voorkeur naar uit en waarom wellicht kunnen we je voorzien van gericht advies 😄
Dankjewel!

Waar de voorkeur naar uit gaat is nog niet helemaal duidelijk. Waarschijnlijk door het lezen van de ervaringen hier, krijg ik meer gevoel bij welke kamado het zou moeten worden. Maar met de info tot nu toe denk ik aan een “large” afmeting en kijk ik meer naar de “kwalitatief” betere merken. Maar goed, wellicht na het lezen van de ervaringen hier, verandert dit wel… 😉

Ik ben bijvoorbeeld ook benieuwd of mensen hier de voorkeur geven aan een kamado ingebouwd in tafel of buitenkeuken of juist op zichzelf staand statief en waarom .
 
Dankjewel!

Waar de voorkeur naar uit gaat is nog niet helemaal duidelijk. Waarschijnlijk door het lezen van de ervaringen hier, krijg ik meer gevoel bij welke kamado het zou moeten worden. Maar met de info tot nu toe denk ik aan een “large” afmeting en kijk ik meer naar de “kwalitatief” betere merken. Maar goed, wellicht na het lezen van de ervaringen hier, verandert dit wel… 😉

Ik ben bijvoorbeeld ook benieuwd of mensen hier de voorkeur geven aan een kamado ingebouwd in tafel of buitenkeuken of juist op zichzelf staand statief en waarom .
Bastard, kamado joe, big green egg, primo, monolith 😁

Dat zijn dan wel de kamado's waar ik aan moet denken
 
Laatst bewerkt:
Welkom Dirk! Veel plezier hier en succes met je keuze.
 
Welkom Dirk!
Een large is wel de keuze die de meeste van ons zullen maken denk ik.
Wat betreft merk...tsja als het budget het toelaat zou ik eens gaan kijken bij BGE, Primo of Kamado Joe.

Ikzelf ben begonnen met een Grill Guru large en heb er vorig jaar een BGE large bij gekocht. Achteraf had ik dat beter meteen kunnen doen. 🤪
Niet dat de GG nou zo slecht is hoor, zeker niet. Heb er nog steeds plezier van maar het verschil in kwaliteit en gebruik is toch best aardig.
 
Welkom bij de club Dirk, suc6 met het uitzoeken van de meest geschikte Kamado, iedereen heeft er een mening over. :)
 
Welkom Dirk! Zelf een BGE Large, maar de keuze is reuze. Ieder heeft zijn eigen voorkeur... :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan