BasBQ
Beef en Steak

Goedemiddag!

Ambupleeg

Tondelzoeker
Berichten
2
Mijn naam is Sander en als het goed is komt deze week mijn nieuwe BBQ; een Bastard VX Large. Voor wat betreft de Kamado ben ik zo groen als gras, ik ben overstag gegaan door de vele positieve verhalen van vrienden en collega's.
Hiervoor heb ik enige ervaring met een Boretti Barilo die ik voor het directe werk gebruik en een Weber Smokey Mountain voor de low&slow sessies.

Uiteraard ben ik erg nieuwsgierig naar tips en ervaringen om zo nieuwe technieken en vooral nieuwe gerechten te leren die op de Kamado gemaakt kunnen worden.
In het begin zal ik op het forum waarschijnlijk veel lezen en/of vragen om zo uiteindelijk ook wat te kunnen gaan bijdragen!

Tips voor een mooie workshop met de kamado zijn ook altijd welkom!
 
Welkom Sander ! M.b.t de workshops?
Waar woon je in de buurt?

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Welkom. In mijn beleving zijn er geen specifieke kamado gerechten, maar dat ben ik. Alles wat je op een weber kan maken, kan ook op een kamado en andersom.

Veel plezier in ieder geval!
 
Welkom op het forum Sander, veel plezier met het lezen van de nodige draadjes. :D
 
Welkom Sander!
 
Welkom Sander!

Alvast heel veel plezier met je kamado
 
regio Haarlemmermeer, maar voor een leuke workshop kan ik ook wat verder rijden hoor!
Bij onze sponsors in Ter Aar maar ook in Delft en Waddinxveen kan je leuke workshops doen.

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan