BasBQ
Beef en Steak

Goedemiddag

R

Raffel

Gast
Ik ben Ralf, 40 jaar uit Valkenswaard waar ik samenwoon met mijn vriendin. Ik ben een enorme vleesliefhebber, en daardoor vanzelfsprekend ook een bbq liefhebber. Aangezien ik het al een tijdje zat ben om steeds maar weer dat worstje en die hamburger op de bbq te gooien, heb ik afgelopen Januari met mijn verjaardag een cursus bij de Weber Grill Academy gekregen. Dit gaat as. 4 mei plaatsvinden en ik kijk er erg naar uit, maar uiteindelijke doel is om te gaan slowcooken. Heb thuis een webertje staan, en een imitatie Green Egg, die ik via mijn werk ooit eens als monster uit China heb laten komen onder het mom dat we dat toch eens moesten testen. Helaas heb ik geen flauw idee hoe dit ding te gebruiken, maar daar hoop ik via dit forum nog achter te komen.
 
Ha Ralf, welkom hier. Dat gaat vast goed komen, zowel Weber als Chinees zijn hier te vinden. Ik weet alleen even niet wie er hier nu een Chinees heeft, maar er is er wel een.
 
Hi ralf, welkom en veel plezier hier!!!
 
Hallo Ralf welkom hier
 
hoi Ralf,
welkom bij dit edele genootschap, kijk lekker rond en stel je vragen
 
Hoi Ralph,

Welkom bij het Genootschap!

De werking van een Chinees is niet zo heel veel anders dan van een Ei. Dus wat je hier ziet voor BGE kun je ook toepassen op je Chinees.
 
Welkom Ralph. Ik ben benieuwd naar je experimenten.
 
Welkom Ralph, amerikaans, duits, chinees, thais. Al hoewel er hier op het forum bij zullen zijn die hele gesprekken met hun bbq voeren hoeft het land van herkomst geen probleem te zijn.
Het belangrijkste blijft toch dat de brand erin gaat ;D
En dat gaat je zeker lukken.
 
Welkom Ralf!! Ben erg benieuwd naar je recepten op de chinees!! :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan