Al jaren aan het bbq-en op Weber, eerst een grote en daarna een tafelmodel, een Green egg gekocht. Het is een medium egg en weinig groter dan m’n tafelmodel van Weber maar de mogelijkheden zijn groter. De keuze voor het tafelmodel was omdat ik graag de bbq aan steek en dan voor alleen mijzelf een stuk vlees erop kon doen en niet de grote hoefde op te warmen. Deze deed later meer dienst als vuurkorf, ook gezellig.
Met regen stond het tafelmodel nog al eens op m’n kookplaat zodat ik dan ook kon bbqen. Na de eerste keer aansteken geleerd om dit toch buiten te doen, de afzuiger kon het niet aan en daarna voorzicht binnen zetten
Omdat de mogelijkheden met de egg groter zijn wat meer op YouTube gezocht en daar de blogs van Dennis, blijf trek in eten houden zo, tegen gekomen en zo ook bij dit forum tegen gekomen.
Tijdens het schrijven van dit voorstel rondje staat er al een kip over een blik geschoven in de egg.
Groet en veel bbq geniet momenten,
@rno
Met regen stond het tafelmodel nog al eens op m’n kookplaat zodat ik dan ook kon bbqen. Na de eerste keer aansteken geleerd om dit toch buiten te doen, de afzuiger kon het niet aan en daarna voorzicht binnen zetten
Omdat de mogelijkheden met de egg groter zijn wat meer op YouTube gezocht en daar de blogs van Dennis, blijf trek in eten houden zo, tegen gekomen en zo ook bij dit forum tegen gekomen.
Tijdens het schrijven van dit voorstel rondje staat er al een kip over een blik geschoven in de egg.
Groet en veel bbq geniet momenten,
@rno