Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat het daar uiteindelijk op neer zou komen, 2 machines als je het beste wil bereiken. En streng? Ik ben altijd streng, Piet .Nosmo zei:Wat bent u streng vandaag juf Dominique!
Ik denk dat je eigenlijk twee apparaten nodig hebt, een om te kneden en mixen, en een om te hakken,snijden,raspen en om milkshakes te maken.
Wordt wel erg vol zo op het aanrecht met al die apparaten, dus voorlopig kneed ik maar met de hand!
Poetsertje zei:oh, maar daar weet ik het antwoord al op.
Deze machine is natuurlijk nooit te vergelijken met een Kitchenaid van 1000 euro.
Dat zou ook diefstal zijn als dat wel zo was.
Maar vergeleken met de basis machine komt hij toch dicht in de buurt.
KitchenAid 5KSM150PS +/- 550 euro
?Vermogen: 300 Watt
?Toeren per minuut: 58 - 220
?Max. deegcapaciteit: 1,2 kg
Kenwood KMIX +/- 270 euro
?Vermogen: 500 Watt
?Toeren per minuut: variabel
?Max. deegcapaciteit: 1,3 kg
Maar ik wilde alleen mijn ervaring met de KMIX geven.
En ik krijg nu erg het gevoel dat ik ter verantwoording word geroepen.
Dat idee snap ik niet goed.
Dus nogmaals, doe wat je wil met deze info.
Dit was de achtergrond waarom wij dit besloten hebben.
Daar laat ik het verder bij.
Poetsertje zei:En ik krijg nu erg het gevoel dat ik ter verantwoording word geroepen.
Dat idee snap ik niet goed.
Dus nogmaals, doe wat je wil met deze info.
Dit was de achtergrond waarom wij dit besloten hebben.
Daar laat ik het verder bij.
In de KM023 hebben we al meer maals brood gemaakt. Ik heb het idee dat Kitchenaid en Kenwood hier niet veel uit elkaar liggen qua kwaliteit.noskos zei:Heb je er al een stevig deeg in gemaakt, brood, brioche oid?
coelho zei:Excuses voor de topic kick maar ik zit met een vraag. Ik heb sinds kort een Kenwood Chef en het ding werkt perfect. Echter wanneer ik de Flexi-klopper monteer om bijvoorbeeld eieren te kloppen dan piept het ding SOMS enorm, dus niet altijd. Het is net of het de wrijving van de rubbers over de schaal is, maar omdat het soms ook niet is, lijkt het niet in de afstelling te zitten.
Iemand die dit herkent en er een oplossing voor heeft?
Leo zei:wij hebben ook een kenwood keukenmachine.
Zijn er erg tevreden mee en ik ben er ook enthousiast over.
Er zitten ook allerlei hulpstukken bij, zoals oa een gehaktmolen.
Als ik hem gebruik spaar ik hem ook niet en ga er gewoon vanuit dat ie doet wat ik ervan verlang, hij heeft me tot nu toe nog niet teleurgesteld.