BasBQ
Beef en Steak

Goed adres voor een WSM 47

 

Roker

Kooltjesharker
Berichten
121
Ik heb de beslissing genomen om een WSM 47 aan te schaffen, en ben momenteel aan het overwegen waar ik hem zal kopen. Ik weet niet of het op het forum is toegestaan om winkels te noemen (kan misschien gevoelig liggen i.v.m. sponsoren), maar het goedkoopste waarvoor ik hem tot nu toe heb gezien is ? 359. Heeft iemand nog een goede tip waar ik zou kunnen kijken? Een aanbieding voor een demomodel is ook welkom!

Alvast bedankt voor de tips!
 
Tuincentrum de bosrand, daar ben ik erg goed geholpen :)
 
Voor welke prijs staat ie daar? Goede service en advies is natuurlijk ook wat waard, maar ik ben nu toch een beetje op prijs aan het zoeken....
 
Roker zei:
Voor welke prijs staat ie daar? Goede service en advies is natuurlijk ook wat waard, maar ik ben nu toch een beetje op prijs aan het zoeken....

de normale verkoop prijs - 10% korting, kom je volgens mij ook rond de 360 euro uit
 
Leo zei:
Roker zei:
Voor welke prijs staat ie daar? Goede service en advies is natuurlijk ook wat waard, maar ik ben nu toch een beetje op prijs aan het zoeken....

de normale verkoop prijs - 10% korting, kom je volgens mij ook rond de 360 euro uit
Ok dat scheelt, want er zit een Bosrand tuin centrum redelijk dicht bij mij. Is dan zeker een optie! Thx Leo.
 
Net even bij de Bosrand langs gegaan.  Er stond alleen een oud model, zonder thermometer doorvoer, en voor de volle mep, dus dat gaat hem niet worden...
 
Hier wordt de bosrand in wassenaar bedoeld. Daar werkt jackm
 
stuur Jack even een pm, dan zal hij dat voor je gaan regelen.
Er is een afspraak dat wij, van het bbq genootschap daar 10% korting krijgen. Ook bij de andere filialen.

welk filiaal was dat waar jij geweest bent?
 
Leo zei:
stuur Jack even een pm, dan zal hij dat voor je gaan regelen.
Er is een afspraak dat wij, van het bbq genootschap daar 10% korting krijgen. Ook bij de andere filialen.

welk filiaal was dat waar jij geweest bent?

Ik ben in Alphen aan de Rijn geweest, ik wist ook niet van die kortingsafspraak af.

structor zei:
Ik zou bij een oud model altijd even aan iemand van het personeel vragen, dat kan wel eens heel voordelig uitpakken weet ik uit ervaring ;)

Heb ik ook naar gehint, maar daar werd niet op gehapt. Ik kreeg een heel verhaal dat de Weber prijzen overal vast waren omdat het een kwaliteitsmerk is... Ik wil ook liever die met de thermometer doorvoer trouwens...
 
heb je Jack al ge contact?
 
Roker zei:
Ik wil ook liever die met de thermometer doorvoer trouwens...
Die doorvoor is heel eenvoudig ook op de wat oudere modellen te maken, er zijn hier al een paar draadjes op het forum over geschreven  ;)
 
Ik heb hem inmiddels al gehaald op het internetadres. Ik heb nu in ieder geval het goede model. De ribben liggen in de rub in de koelkast, en morgen wordt de start van mijn low en slow carriere! Ik heb er zin in!
 
Mike +1
 
gefeliciteerd met je nieuwe wsm, ik heb hen ook sinds een paar weken en hij bevalt prima
als je toch bij Alphen in de buurt ben geweest is Wassenaar niet zo veel verder en even langs gaan bij Jackm is nooit vervelend, hij heeft alles netjes uitgestald staan en tegenwordig ook nog flamy's
of gewoon even voor een praatje als je er toch ben
 
De sociale druk om foto's te posten wordt nu wel erg hoog op dit forum  :p. Ik zal eens proberen wat te posten later vandaag. Heb wel foto's gemaakt maar eerst maar eens een photobucket account aanmaken..
 
Terug
Bovenaan Onderaan