Beef en Steak

Gluurbuur wordt lid

Bloodyvampie

Tondelzoeker
Hallo allemaal!

Ik heb af en toe al eens gekeken (vandaar de titel ;) ) op diverse fora zonder lid te zijn en nu toch maar ingeschreven.
Zo'n jaar of 2 geleden begonnen met kwalitatief barbecueën na enthousiast te zijn geworden door een collega.
Het aantal oud-Hollandsche BBQ sessies (zo veel mogelijk verschillende stukken naar de vaantjes roosteren) is daarna op 1 hand te tellen geweest want wat kun je allemaal voor lekkers op zo'n ding bereiden zeg!

Begonnen op een barrel bbq (4Grill van Batavia), maar omdat die heel slecht te controleren was met 4 permanente gaten met luchttoevoer onderin eind 2019 toch maar overgestapt op een kamado. Met Black Friday een mooie aanbieding gescoord op de Bastard Urban Large maar eigenlijk stiekem al weer aan het verder dromen over een maatje groter omdat we een behoorlijke vriendengroep hebben en dan kunnen daar toch wat grotere stukken op. Voor nu werkt dit echter prima en zou er eerder een kleintje bij komen dan dat we deze inruilen voor een grote. In de coronatijd is de noodzaak toch wat afgenomen voor groter haha.

Ik kijk er naar uit om meer gebruik van dit forum te gaan maken!

Heel veel plezier hier.

Welkom. Eens af en toe bij de buren gluren kan evengoed geen kwaad.

Welkom hier op het mooie forum

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Hoi Bloodyvampie,
welkom bij het Genootschap

Welkom Bloodyvampie :)

Terug
Bovenaan Onderaan