Zou vandaag speklapje maar dat werd hem niet , zag een recept in de krant van een gevulde paprika.
Ik dacht dat is ook wel eens lekker
2 Paprika’s de kop eraf zaadjes eruit en in schaaltje op de Bbq voor 20 min.
De vulling bestond uit kippengehakt met zilvervliesrijst, knoflook,ui,prei,kerrie en pezo (moest eigenlijk doperwten in maar die was ik vergeten
)
De ui,knoflook en prei even aanbakken dan het gehakt erbij en dan nog wat zilvervliesrijst er door wat ik indoor gekookt had kerrie ,ketjap en pezo erdoor heen
En dan de paprika vullen met het mengsel had iets teveel maar dat kan later op het bord er nog wel bij .
Dit dan nog voor 10min erop .
De paprika’s op de borden zetten de rest van de vulling erbij nog wat bieslook erover heen knippen .
We hadden nog wat sla over van gisteren dat kon er mooi bij.
Moet zeggen heb weer heerlijk gegeten dacht dat 1 zo’n paprika niet genoeg was maar dat was het wel .

En dan nu de foto’s bedankt voor het kijken.
de meeste ingrediënten
het begin
vast met de vulling begonnen.
gehakt erbij
rijst erbij
de paprika gevuld en nu nog 10 min erop.
bordje even artistiek opgemaakt
en toen de paprika vermoord en sla er bij

Ik dacht dat is ook wel eens lekker

2 Paprika’s de kop eraf zaadjes eruit en in schaaltje op de Bbq voor 20 min.
De vulling bestond uit kippengehakt met zilvervliesrijst, knoflook,ui,prei,kerrie en pezo (moest eigenlijk doperwten in maar die was ik vergeten

De ui,knoflook en prei even aanbakken dan het gehakt erbij en dan nog wat zilvervliesrijst er door wat ik indoor gekookt had kerrie ,ketjap en pezo erdoor heen
En dan de paprika vullen met het mengsel had iets teveel maar dat kan later op het bord er nog wel bij .
Dit dan nog voor 10min erop .
De paprika’s op de borden zetten de rest van de vulling erbij nog wat bieslook erover heen knippen .
We hadden nog wat sla over van gisteren dat kon er mooi bij.
Moet zeggen heb weer heerlijk gegeten dacht dat 1 zo’n paprika niet genoeg was maar dat was het wel .

En dan nu de foto’s bedankt voor het kijken.
de meeste ingrediënten
het begin
vast met de vulling begonnen.
gehakt erbij
rijst erbij
de paprika gevuld en nu nog 10 min erop.
bordje even artistiek opgemaakt

en toen de paprika vermoord en sla er bij