Ik vind persoonlijk een rib eye roken niet helemaal passen bij het vlees het is snel te
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heel klein beetje Mesquite is wel leuk.The Name is Neo zei:Ik vind persoonlijk een rib eye roken niet helemaal passen bij het vlees het is snel te
steady eddy zei:Ik maak dit regelmatig, indirect roken met alleen zeezout tot een graad of 45.
Daarna direct verwarmen om een korst te krijgen, afhankelijk van het gewicht laten rusten.
Serveren met chumichurri, maak je iedereen blij mee.
Suc6 met je run.
Ik heb de q rond de 140 graden gehouden. Het duurde even uur een drie kwartier voordat hij op temperatuur was.Tom Hendriks zei:Een wat late reactie, maar dit ziet er super lekker uit. Over 2 weken ga ik hetzelfde maken.
Hoop dat die er net zo uitziet als de jouwe.
Welke Q temp heb jij gebruikt en hoe lang heeft de ribeye erop gelegen ?
watnuweer zei:Ik heb de q rond de 140 graden gehouden. Het duurde even uur een drie kwartier voordat hij op temperatuur was.Tom Hendriks zei:Een wat late reactie, maar dit ziet er super lekker uit. Over 2 weken ga ik hetzelfde maken.
Hoop dat die er net zo uitziet als de jouwe.
Welke Q temp heb jij gebruikt en hoe lang heeft de ribeye erop gelegen ?
Hopelijk smaakt hij bij jou net zo lekker als bij mij
[/quote
Sorry maar wat bedoel je met: het duurde even uur een drie kwartier ?
Dominique zei:Gelijk heb je hoor Tom, het zou zonde zijn zo'n stuk koe te verpieteren. Ik ga de mijne vanavond eten.
Is maar 1 kilo, en ik ga op ongeveer 120? zitten.
Verslag volgt ook.