BasBQ
Beef en Steak

Gepofte aardappel met pulled pork

 

danny9264

Tondelzoeker
Berichten
13
Mooi klein stukje procureur op de WSM.
Na ongeveer 5 uur was hij klaar.
Aardappelen gepoft op de Master Touch.
Aardappelen uitgehold en van de inhoud van de aardappelen een mix gemaakt samen met kaas en cream fraiche.
Aardappelen hier weer mee gevuld, pulled pork er bovenop, nog een beetje kaas en dan weer op de bbq.
Was heerlijk.

IMG20240117174923.jpg


IMG20240117165533.jpg


IMG20240117164902.jpg


IMG20240117152907.jpg


IMG20240117145906.jpg


IMG20240117131532.jpg


IMG20240117131353.jpg


IMG20240117093058.jpg
 
Lekker man ๐Ÿ˜‹
 
Leuk bedacht zo pulled pork in een aardappel ๐Ÿ˜ƒ nog gefeliciteerd met je Knor ๐Ÿฅณ
Misschien vind je dit ook wel wat ๐Ÿ˜œ

 
Allereerst van harte gefeliciteerd met je knorretje!!! en daarnaast .. Geweldig idee... waarvoor dank!! Ziet er heerlijk uit!
 
Leuk bedacht zo pulled pork in een aardappel ๐Ÿ˜ƒ nog gefeliciteerd met je Knor ๐Ÿฅณ
Misschien vind je dit ook wel wat ๐Ÿ˜œ

Lekker hoor zo'n gevulde aardappel.
Dat moet gesmaakt hebben!

& Jet je baked beans recepte, enig idee hoeveel bolletjes je ongv kan aftoppen met de hoeveelheid die je daar aanhoud? ik heb nog 400Gr pulled pork in de vriezer en zoek nog iets leuks en aangezien wij (te) weinig bonen eten lijkt mij dit wel het proberen waard.

ik kom wss op zo'n 4 broodjes uit met 400 gram pulled pork.
Alles door de helft zal wel volstaan gok ik zo?
 
Ziet er goed uit!

Erg leuk idee ook als soort van bijgerecht.

Gefeliciteerd met je ๐Ÿท
 
Gepofte aardappel met pp is erg lekker

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Lekker hoor zo'n gevulde aardappel.
Dat moet gesmaakt hebben!

& Jet je baked beans recepte, enig idee hoeveel bolletjes je ongv kan aftoppen met de hoeveelheid die je daar aanhoud? ik heb nog 400Gr pulled pork in de vriezer en zoek nog iets leuks en aangezien wij (te) weinig bonen eten lijkt mij dit wel het proberen waard.

ik kom wss op zo'n 4 broodjes uit met 400 gram pulled pork.
Alles door de helft zal wel volstaan gok ik zo?

Geen idee hoeveel bolletjes je kunt vullen ๐Ÿคทโ€โ™€๏ธ
Ik zou gewoon het gehele recept maken, er uitscheppen wat je nodig hebt en de rest in de koelkast bewaren voor dezelfde week of anders in een bakje doen en in de vriezer voor een volgende keer ๐Ÿ˜œ
Wij doen alles wat er over is gewoon invriezen. Vaak eten we deze bonen met kipkluifjes of een hele kip, lekker als bij gerecht ๐Ÿ™‚
 
Leuk bedacht zo pulled pork in een aardappel ๐Ÿ˜ƒ nog gefeliciteerd met je Knor ๐Ÿฅณ
Misschien vind je dit ook wel wat ๐Ÿ˜œ

Heb ik inderdaad ook wel eens gemaakt.
Heerlijk๐Ÿ‘Œ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ‘
 
Leuk bedacht zo pulled pork in een aardappel ๐Ÿ˜ƒ nog gefeliciteerd met je Knor ๐Ÿฅณ
Misschien vind je dit ook wel wat ๐Ÿ˜œ

Heb ik inderdaad ook wel eens gemaakt.
Heerlijk๐Ÿ‘Œ
Ziet er goed uit!

Erg leuk idee ook als soort van bijgerecht.

Gefeliciteerd met je ๐Ÿท
Als je er een op hebt zit je al aardig vol hoor, ik wel in ieder geval๐Ÿคฃ
 
Terug
Bovenaan Onderaan