Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MarBQ zei:Bereiding
? Wanneer nitriethoudende vleeswaren op een hoge temperatuur worden verhit, zoals bij het bakken van bacon ontstaan nitrosaminen. Nitrosaminen zijn bij dierproeven kankerverwekkend; daarom staat men zeer kritisch tegenover hun aanwezigheid. Door gebruik van ascorbinezuur wordt de vorming van nitrosaminen vrijwel volledig voorkomen.
Dit staat op de pagina;
Bereiding
? Wanneer nitriethoudende vleeswaren op een hoge temperatuur worden verhit, zoals bij het bakken van bacon ontstaan nitrosaminen. Nitrosaminen zijn bij dierproeven kankerverwekkend; daarom staat men zeer kritisch tegenover hun aanwezigheid. Door gebruik van ascorbinezuur wordt de vorming van nitrosaminen vrijwel volledig voorkomen.
Nu moet ik wel zeggen dat ik bij het beeld van de gemiddelde Brit, gezondheid niet het eerste is wat bij mij naar boven komt..Beertje53 zei:Arme Britten, die eten elke dag zo'n lekker stevig ontbijt met gebakken bacon.
eikie zei:Nu moet ik wel zeggen dat ik bij het beeld van de gemiddelde Brit, gezondheid niet het eerste is wat bij mij naar boven komt..Beertje53 zei:Arme Britten, die eten elke dag zo'n lekker stevig ontbijt met gebakken bacon.![]()
Wie heeft er nog meer goede voorbeelden :-Omiep zei:Dan is het misschien verstandig eens andere nationaliteiten , waar eetcultuur soms als voorbeeld staat eens tegen het licht te houden.
Uhh Amerikanen?![]()