BasBQ
Beef en Steak

Gelukkig zijn de foto's wel gelukt....

 
 

Spiffs

Pitmaster
Berichten
627
Een tijd geleden vond ik bij de Lidl inktvis en octopus in de vriezer.

Nu weten de meesten hier ondertussen wel dat ik niet sta te springen bij vis, maar dit leek me leuk om te maken.


In een weberboek vond ik een leuk recept voor inktvis.

Pffff ik heb er 3 happen van gegeten..... niet aan mij besteed.... yuck!

SAM_1128.jpg


SAM_1134.jpg


SAM_1136.jpg


SAM_1137.jpg


SAM_1151.jpg


SAM_1149.jpg


SAM_1145.jpg


SAM_1144.jpg


SAM_1141.jpg


SAM_1138.jpg
 
Die zuignapjes  ;D
Net als met mosselen moet je eigenlijk niet kijken wat je in je mond stopt  ;)
Het ziet er wel heerlijk uit hoor, jammer dat het je niet smaakte...
 
Spiffs ik geef je de vijf,... Bleghh dit lust ik dus echt niet, neem ff snel een slok van mijn pils.
 
De foto's zijn inderdaad goed gelukt, jammer dat je het zelf niet lekker vond.

Wat vond de rest ervan?
 
Ziet er goed uit, maar ben benieuwd waarom je het niet lekker vond. Is iets dat je of heel kort moet bereiden of heel lang, daar tussen in is het net rubber.
 
Bite was goed, niet heel rubberig, per kant ong 1 minuut max. Maar smaak was erg eh vissig en daar hou ik niet van. Wen had hetzelfde. En ik vind het niet erg, als je nooit iets onbekends probeert, zit je je hele vast aan worstjes en spekkapjes......

@maurice, beetje respect aub, het blijft eten en er zijn genoeg mensen die het wel lekker vinden.7
 
Zoals ik! Mag ik het recept?
 
Jammer Spiffs.

Maar inktvis kan heel erg verschillen van smaak en structuur, afhankelijk van de kwaliteit.

Heb in Spanje de heerlijkste inktvis gegeten, maar ook de slechtste.... De laatste keren dat ik het thuis heb gemaakt was het ook geen succes.

Maar als ik je foto's zo weer zie krijg ik toch wel weer trek. Misschien dat ik me er ook wel weer een keer aan ga wagen ;)
 
Ik heb ook goede ervaringen met inktvis hoor, zowel in Spanje als uit de Chinese keuken waar dit regelmatig wordt gebruikt. Ik lust het graag, maar kan me voorstellen dat als je geen vis fan bent dat dit nog een stapje verder is :)
 
Excuses Spiffs, heb je gelijk in, ik vind het niet zo lekker..:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan