BasBQ
Beef en Steak

gegrilde kool, gerookte ardappels en kippekluifjes van de bbq

 
 
 

Leo

Forum Meubilair
Berichten
11.363
vanavond een hele kool gegrild op de bbq, daarbij gerookte aardappels en gemarineerde kippe kluifjes

IMG_2981.jpg


IMG_2982.jpg


IMG_2983.jpg


IMG_2985.jpg


IMG_2986.jpg


IMG_2986.jpg


IMG_2987.jpg


IMG_2992.jpg


IMG_2995.jpg


IMG_2996.jpg


IMG_2998.jpg


en als nagerecht baked alaska

IMG_3002.jpg


bedankt voor het kijken
 
Jammie! Lekker hoor! Een mooie maaltijd!
 
Heerlijk Leo, wat voor vulling zit er in de kool?
 
En wat vond je er van?!?
 
Frits zei:
Heerlijk Leo, wat voor vulling zit er in de kool?

Ui, uitgebakken bacon en roomboter

noskos zei:
En wat vond je er van?!?

Ik vond hem zelf eerliojk gezegd tegenvallen. De smaak was wel goed op zich maar de kool had er denk ik nog wel een uur opliggen. Had een witte kool gebruikt ipv een groene kool. misschien dat dat de reden was. Wil het nog wel een keer [roberen met groene kool zoals het hoort
 
Jammer dat ie tegenviel, maar wel weer ervaren... Volgende keer weer en langer... Ik doe in de kool naast de ui en bacon ook een flinke hoeveelheid barbecuesaus. (eerst saus, dan ui & bacon, weer saus, ui & bacon en weer saus en tenslotte vier dobbelstenen boter...) Die dringt dan ook lekker door in de kool. Ik vind de noskos' sweet & smokey erg lekker hierbij...
 
OK, jammer, maar daar leren we ook weer van, langer er op dus bij een witte kool :)
 
Ziet er goed uit hoor!
Jammer dat ie niet helemaal zo is geworden als dat het had moeten zijn.
Maar zoals al gezegd word, volgende keer beter!
 
Gerard777 zei:
Jammer dat ie tegenviel, maar wel weer ervaren... Volgende keer weer en langer... Ik doe in de kool naast de ui en bacon ook een flinke hoeveelheid barbecuesaus. (eerst saus, dan ui & bacon, weer saus, ui & bacon en weer saus en tenslotte vier dobbelstenen boter...) Die dringt dan ook lekker door in de kool. Ik vind de noskos' sweet & smokey erg lekker hierbij...

dat was ik vergeten te vermelden, ik had er ook bbq saus bijgedaan, ik heb netjes het recept gevolgt uit het boek
 
Dat ziet er goed uit,je bent weer lekker bezig geweest.
En verbeteringen zijn er altijd wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan