BasBQ
Beef en Steak

Fruit carving

 
 

koef

Kooltjesharker
Berichten
127
Gisteren nog ff wat geoefend op het uitsnijden van een meloen, er zit al wat verbetering in maar het kan nog veel beter. Wel heel leuk om te doen

















 
Gaaf man! Jammer dat ik niet van meloen hou en misselijk wordt van de lucht alleen al. Nog even en je kunt aan de pompoenen ;) Die kun je in lagen doen zodat het licht er in verschillende sterktes doorschijnt!
 
Prachtig!!!
 
Koef, ik vind het supergaaf.
Wat ben jij een veelzijdig mens!
 
Heel knap gedaan Koef! Erg mooi  :)!
 
Werkelijk! Ik vind dit van een niveau, zo knap! SUPER!
 
Wow! Hartstikke mooi!!!! En knap  ;D
 
Knap stuk werk hoor.
 
Heel mooi gedaan Koef.
 
Ik vindt het echt heel knap hoe je dit doet Koef. Doe je met die meloenen nog iets om ze langer mooi te houden als ze klaar zijn? Het lijkt me zonde om ze meteen te verorberen. ???
 
Nosmo zei:
Doe je met die meloenen nog iets om ze langer mooi te houden als ze klaar zijn? Het lijkt me zonde om ze meteen te verorberen. ???

Eigenlijk niet, na het uitsnijden hebben we hem gelijk opgegeten, hij was heerlijk zoet :D Ik had het gedaan om te oefenen, ik vind het leuk om bij feestjes een buffet tafel te maken met fruit, dit was mijn tweede meloen, ik moet nog veel oefenen. Ik vond zelf de rozen aardig gelukt, de andere bloem was een probeersel maar vond ik zelf wat minder geslaagd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan