Beef en Steak

Frozen butcher burgers

Ik vind van de kant en klare burgers de bite beter van die black angus die bij de appie liggen.
In de koeling verder geen recente diepvries ervaringen.
En anders een lekkere black angus van de slager (Schaap in Barendrecht).
Dat is ook een soort van kant en klaar, soort van dan...

nix13 zei:
En anders een lekkere black angus van de slager (Schaap in Barendrecht).
Dat is ook een soort van kant en klaar, soort van dan...
Haha...ja, zo ken ik er ook nog wel een paar. Slagerij Ooteman in Rotterdam heeft ook Wagyu burgers liggen, soms vers en bijna altijd ook ingevroren op voorraad. Zijn rond de 200 gram per stuk en super lekker en deze heb ik ook liever dan die van Frozen Butcher.
Maar alles wat een slager maakt valt voor mij niet onder kant & klaar, aangezien het door de slager vers is gemaakt en ook alleen daar bij die specifieke slager te krijgen is. Kant & klaar is voor mij fabrieksmatig gemaakt, ingevroren en breed verkrijgbaar  :D

Ik heb die van de AH nog niet geprobeerd, maar ga ik binnenkort een keertje doen. Zit hier bij mijn werk een AH XL die ze heeft en ook Frozen Butcher verkoopt.
Ik neem trouwens aan dat je de AH Angus Burgers bedoeld die in het gelinkte artikel worden vermeld?

Idd die genoemd worden in het gelinkte artikel ja.

En van de slager zei ik ook een soort van h?.
En van Ooteman heb ik idd ook goede verhalen gehoord. Ze zijn er nog goede slagers

Off-topic; zeg, je probeert me toch niet in te halen met aantal berichten h??!  :D
Tellertje links bij de avatar lijkt verdacht veel op elkaar.

DanBras zei:
Off-topic; zeg, je probeert me toch niet in te halen met aantal berichten h??!  :D
Tellertje links bij de avatar lijkt verdacht veel op elkaar.
It's on ! :D

Terug
Bovenaan Onderaan