BasBQ
Beef en Steak

FransP stelt zich voor.

FransP

Sprokkelaar
Berichten
35
Hallo,

Ik ben dus Frans, woonachtig in Purmerend samen met vrouw en hond.
Vlak voor de zomer via een puntensysteem aan een Gusta BBQ gekomen. Na jaren een eenvoudige gas BBQ, vond en vind ik met kolen toch leuker en vaak lekkerder. Voor met zijn twee is de 30cm groot genoeg om te grillen.
Poosje terug een coox aanschaft, strikt gesproken geen BBQ, maar een leuke aanvulling op het buitenkoken. Je stook hem op sprokkelhout, maar ik gebruik haardblokken die ik pas maak. Heb er pannenkoeken en wentelteefjes op gebakken. Volgende zomer andere dingen uitproberen.
Afgelopen weekend bij de plaatselijke bouwmarkt een showmodel van een Weber Jumbo gescoord voor weinig. Nog niet ingewijd, maar misschien komt dat nog voor de winter. Heb al wat idee?n opgedaan, maar we wachten af.
Ik ben niet zo'n keukenprins, maar stoeien met de BBQ en Coox, gaat me redelijk af. Ik zoek voornamelijk eenvoudige gerechten.
Ik zal ook meer lezen, maar af en toe zal ik mijn avonturen met het buitenkoken posten.

Groet Frans.
 
Welkom Frans!

31 augustus mag dan wel het einde van de zomer worden genoemd, maar wij gaan gewoon door hoor! Ons seizoen start 1 januari en eindigt 31 december.
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Terug
Bovenaan Onderaan