Beef en Steak

Fotowedstrijd september 2025 - Grutte Pier

Frits

Administrator
Forumleiding
Voor deze maand is het onderwerp: Grutte Pier 🗡️

Het onderwerp is gekozen door de winnaar van vorige maand Ronald @Rdj

GRUTTE PIER 🗡️

Grutte pier was een Friese vrijheidsstrijder een boom van een kerel met een zwaard van 215cm die leefde rond 1500 .
Als hij thuis kwam van de kapingen/ gevechten op de Zuiderzee had hij berehonger en zin in een stevige maal .
Bereid voor hem een krijgers maal .
En maak een foto van je krijgers maal en vergeet je achter grond niet om die in de sfeer mee te nemen.
Succes.

Regels:

- Wedstrijd loopt tot en met 30-09-2025 2200h.
- Geen menselijke vlees foto’s
- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt en het gerecht moet van de barbecue komen.
- Foto mag niet worden bewerkt met filters (zoals die er zijn voor o.a. voor iPhone, Android, Lightroom en andere fotoprogramma's), echter corrigeren van witbalans, contrast en uitsnede is wel toegestaan.
- Je laat in een apart draadje (in L&S of H&F) zien hoe je het gerecht hebt gemaakt, en daarna plaatst je hier de wedstrijdfoto plus een link naar het bijbehorende draadje.
- Winnaar wordt bepaald door een Poll.
- 1 foto per deelnemer.
- De foto van de winnaar komt in de Hall of Flame.

Let op:
In dit topic uitsluitend de deelnemende foto plaatsen, alle andere foto's worden verwijderd.
Bij dubbele inzending volgt diskwalificatie.

De te winnen prijs is een waardebon van onze sponsor Beef & Steak, en natuurlijk de camera-sticker en eeuwige roem in de hall of Flame.

Nu zie ik een viking voor me die sûkerbôle eet 😅 .

• Haha
Waarderingen: Rdj
Wat een origineel onderwerp.
Zit hier met een grote glimlach op mijn gezicht te lezen.

• Geweldig
Waarderingen: Rdj
Haha damn!

Komt van alles in me op wat ik leuk zou vinde om te zien als inzending maar om het zelf te maken 😂..

Ik ga er m'n kop op breken!

Laatst ging een smashburger met súkerbôlenbroodje viral dus waarom niet
Het is niet dat een idee in die richting niet in mij op kwam, maar sinds mijn vorige inzending ook een hamburger was doen we deze keer wat anders. Wat, nog niet echt een concreet idee 😐.

Het is niet dat een idee in die richting niet in mij op kwam, maar sinds mijn vorige inzending ook een hamburger was doen we deze keer wat anders. Wat, nog niet echt een concreet idee 😐.
Het hoeft zeker niet fries te zijn , maar een stevige maal voor een krijger.

• Leuk
Waarderingen: A3N
Het hoeft zeker niet fries te zijn , maar een stevige maal voor een krijger.
Evengoed leuk om de creativiteit eens op los te laten 😁.

Terug
Bovenaan Onderaan