BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd juni 2024 - Boneless but meat/fish

 
 
 
 

Frits

Administrator
Forumleiding
Berichten
20.198
Voor deze maand is het onderwerp: Boneless but meat/fish

Gekozen door de winnaar van de fotowedstrijd van mei: @Veluwse Bob

“Boneless but meat/fish
In principe een heel breed onderwerp waarbij ik hoop op een bedoel mensen die deel willen gaan nemen.
In principe worden hierbij kippenkluifjes, t-bone steak, beefhammer, spareribs, speenvarken, hele kip etc automatisch uitgesloten en is men vrij in wat ze doen als er maar vis/vlees in verwerkt zit Waarbij tijdens ds bereiden geen bot meer in het product zit.”

Regels:
- Wedstrijd loopt tot en met 30–06-2024 22:00h.
- Geen menselijke vlees foto’s.
- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt en het gerecht moet van de barbecue komen.
- Foto mag niet worden bewerkt met filters (zoals die er zijn voor o.a. voor iPhone, Android, Lightroom en andere fotoprogramma's), echter corrigeren van witbalans, contrast en uitsnede is wel toegestaan.
- Je laat in een apart draadje (in L&S of H&F) zien hoe je het gerecht hebt gemaakt, en je plaatst een link naar dat draadje bij je foto!
- Winnaar wordt bepaald door een Poll.
- 1 foto per deelnemer.
- De foto van de winnaar komt in de Hall of Flame.

Let op:
In dit topic uitsluitend de deelnemende foto plaatsen, alle andere foto's worden verwijderd.
Bij dubbele inzending volgt diskwalificatie.

De te winnen prijs is een waardebon van onze sponsor Beef & Steak, en natuurlijk de camera-sticker en eeuwige roem in de hall of Flame
 
Thanks Frits! De keuze is reuze ik hoop op een hele boel inzendingen deze maand en dus automatisch een hele boel inspiratie voor de zomer die eraan zit te komen.
 
Lekker, gehaktballen!
 
Vegetariërs en veganisten zijn uitgesloten van deelname
emoji57.png
🤪 ze mogen wel meedoen staat niet bij dat je het op moet eten 🤣
 
Leuk!!!
 
Dat word een hele kluif 😅.
Leuk onderwerp Bob😄.
 
Wat een leuk onderwerp Bob!

Ik moet het helaas aan mij voorbij laten gaan 🙁
Ik vertrek volgende week voor een tijdje richting Noorwegen 🥳
 
Hoe zien jullie het eigenlijk met de vis?

Het is dan ook de bedoeling dat er geen graten in de vis zitten veronderstel ik.
De graten zijn tenslotte de benen van de vis.
 
Vegrtarische "vlees" vervanger 😭
 
Hoe zien jullie het eigenlijk met de vis?

Het is dan ook de bedoeling dat er geen graten in de vis zitten veronderstel ik.
De graten zijn tenslotte de benen van de vis.

Als er nog een enkel graatje in zit 🤪 was meer de boodschap er bijv geen hele red snapper/zalm/tarbot op te gooie voor deelname aan de wedstrijd van deze maand.

Ik wou vis niet uitsluiten wellicht komt er wel een geweldige zalmtaart tevoorschijn van iemand! 😁
 
Ik wou vis niet uitsluiten wellicht komt er wel een geweldige zalmtaart tevoorschijn van iemand! 😁
Volgens mij heb ik ergens nog een receptje liggen 🤔
Origineel onderwerp, leuk!!
 
Als er nog een enkel graatje in zit 🤪 was meer de boodschap er bijv geen hele red snapper/zalm/tarbot op te gooie voor deelname aan de wedstrijd van deze maand.

Ik wou vis niet uitsluiten wellicht komt er wel een geweldige zalmtaart tevoorschijn van iemand! 😁
En een enkel botje wat per ongeluk bij een kipvleugeltje blijft zitten dan? 🤔🤣
 
Ha leuk, ik ga weer proberen mee te doen. Want van proberen kan je leren aldus m’n kids 😂
 
En een enkel botje wat per ongeluk bij een kipvleugeltje blijft zitten dan? 🤔🤣
dan moet je ook een bezoekje brenge bij de tandarts dat vinde je tandjes niet zo fijn 😏🤪
 
Wat een leuk onderwerp Bob!

Ik moet het helaas aan mij voorbij laten gaan 🙁
Ik vertrek volgende week voor een tijdje richting Noorwegen 🥳
Toch niet zonder BBQ mag ik hopen??
 
Hoe zien jullie het eigenlijk met de vis?

Het is dan ook de bedoeling dat er geen graten in de vis zitten veronderstel ik.
De graten zijn tenslotte de benen van de vis.

Zeekomkommer, inktvis, kwal..., moet lukken toch :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan