Mooi vakantie bordje.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd, wie intolerant is moet het zeker doen, de anderen zou ik ook aanraden om ze niet te mijden. We worden door de media en andere kanalen veelal beïnvloed om glutenvrij en/of vegetarisch te eten (welke overweging of noodzaak er ook achter zit), doch je moet luisteren naar je lichaam en niet naar wat ze ons proberen op te naaien. Da's mijn oprechte mening zonder een oordeel te willen vellen. Heb gisteren een docu gezien ivm darmbacteriën, we worden geboren zonder, de eerste minuten/uren van ons leven krijgen we er allerlei binnen via "buitenboord", dus door de lucht die we inademen en de moedermelk en andere dingen zoals we eigenlijk al zelf deden de eerste minuten, onze vingers in de mond stoppen die al bacteriën opnamen uit de lucht of iets wat we vastnamen. Nu ik wil zeker geen dokter zijn of deskundige, maar een beetje gezond verstand helpt al veel om deze op winstbejag uit zijnde wereld te ontlopen. Is maar een hersenkronkel van deze jongen, voor wie een andere mening heeft, voor mij ook goed hoor, ik heb voor het moment gluten nodig, mocht het veranderen, dan pas ik me zeker aan, trouwens ben 35 kg lichter dan 6 jaar geleden, dus waar een wil is, is een weg, voor alles...Wel blijven gluten eten.
Anders kan je gluten vertering problemen krijgen na een tijdje.
Mijn eerste (geslaagde) keer crispy pork belly (Fo Nam, Babi spek), met noodles.
Beetje less is more, maar toch leuk om mee te doen
Bekijk bijlage 67606
je moet een draadje aanmaken met een linkje naar je draadje om deel te kunnen nemen aan de fotowedstrijd vandaar jet haar vraag staat ook in het eerste bericht van elke maandelijkse fotowedstrijd@Jet Nee geen draadje, maar ik pm je het recept wel even