BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd juli 2024 - Creatief met pasta!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Frits
  • Startdatum Startdatum
IMG_7273.jpeg
 
Bij deze mijn bijdrage voor de juli fotoshoot. Ik heb het geheel "Pasta con Porco" gedoopt.
Verder info is te vinden in onderstaande link.


IMG_7743A.jpg
 
Wel blijven gluten eten.
Anders kan je gluten vertering problemen krijgen na een tijdje.
Idd, wie intolerant is moet het zeker doen, de anderen zou ik ook aanraden om ze niet te mijden. We worden door de media en andere kanalen veelal beïnvloed om glutenvrij en/of vegetarisch te eten (welke overweging of noodzaak er ook achter zit), doch je moet luisteren naar je lichaam en niet naar wat ze ons proberen op te naaien. Da's mijn oprechte mening zonder een oordeel te willen vellen. Heb gisteren een docu gezien ivm darmbacteriën, we worden geboren zonder, de eerste minuten/uren van ons leven krijgen we er allerlei binnen via "buitenboord", dus door de lucht die we inademen en de moedermelk en andere dingen zoals we eigenlijk al zelf deden de eerste minuten, onze vingers in de mond stoppen die al bacteriën opnamen uit de lucht of iets wat we vastnamen. Nu ik wil zeker geen dokter zijn of deskundige, maar een beetje gezond verstand helpt al veel om deze op winstbejag uit zijnde wereld te ontlopen. Is maar een hersenkronkel van deze jongen, voor wie een andere mening heeft, voor mij ook goed hoor, ik heb voor het moment gluten nodig, mocht het veranderen, dan pas ik me zeker aan, trouwens ben 35 kg lichter dan 6 jaar geleden, dus waar een wil is, is een weg, voor alles... (y)
 
Mijn eerste (geslaagde) keer crispy pork belly (Fo Nam, Babi spek), met noodles.
Beetje less is more, maar toch leuk om mee te doen (y)

Bekijk bijlage 67606

Heb je ook een linkje naar een draadje (H&F of L&S) waarin je laat zien hoe je dit heerlijks gemaakt heb 🤔
 
@Jet Nee geen draadje, maar ik pm je het recept wel even (y)
je moet een draadje aanmaken met een linkje naar je draadje om deel te kunnen nemen aan de fotowedstrijd vandaar jet haar vraag 😁 staat ook in het eerste bericht van elke maandelijkse fotowedstrijd

"
Wedstrijd loopt tot en met 31-07-2024 22:00h.
- Geen menselijke vlees foto’s.
- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt en het gerecht moet van de barbecue komen.
- Foto mag niet worden bewerkt met filters (zoals die er zijn voor o.a. voor iPhone, Android, Lightroom en andere fotoprogramma's), echter corrigeren van witbalans, contrast en uitsnede is wel toegestaan.
- Je laat in een apart draadje (in L&S of H&F) zien hoe je het gerecht hebt gemaakt, en je plaatst een link naar dat draadje bij je foto!
- Winnaar wordt bepaald door een Poll.
- 1 foto per deelnemer.
- De foto van de winnaar komt in de Hall of Flame."
 
Jep, duidelijk hoor. Dat had ik idd over het hoofd gezien :oops:
En ik dacht nog wel dat ze gewoon nieuwsgierig was naar het receptje 😄
 
  • Haha
Waarderingen: Jet
Mijn 1e inzending: Spaghetti bavetti! ‘ La vita e bella’ op een bordje.

913FCD71-71A2-4AC3-8244-DEE2F02FC7CF.jpeg
 
Laatst bewerkt:

SICILIAANSE PASTA VONGOLE

c21968f28c5eb39ec7ac37630010b379.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan