BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd januari 2022: maak de blits bij kids.

Hier mijn inzending.
De Vega Burger:
IMG_7176.jpg
 
Allemaal leuke inzendingen! wij hebben geen kinderen dus kan niet meedoen :ROFLMAO:
Wat vond jij geweldig toen je kind was, Wilco? Zie de inzending van Sander72 of Spoon of Kaspa.. het komt niet zo nauw hoor.
Beetje slap excuus weer :p
 
Wat vond jij geweldig toen je kind was, Wilco? Zie de inzending van Sander72 of Spoon of Kaspa.. het komt niet zo nauw hoor.
Beetje slap excuus weer :p
vroeger hadden wij niet heel veel ( lees niks ) in te brengen helaas .. mijn pa en bbq-en was op de camping een stel spiesen en hamburgers cremeren en daar mocht je het mee doen, dan had ik liever pannenkoeken die bakte mijn moeder altijd .. ;)

Als ik het nu zou mogen zeggen als kind dan waren het denk ik broodjes buikspek geworden .. :unsure:
 
vroeger hadden wij niet heel veel ( lees niks ) in te brengen helaas .. mijn pa en bbq-en was op de camping een stel spiesen en hamburgers cremeren en daar mocht je het mee doen, dan had ik liever pannenkoeken die bakte mijn moeder altijd .. ;)

Als ik het nu zou mogen zeggen als kind dan waren het denk ik broodjes buikspek geworden .. :unsure:

Wie houd je tegen?

Pannenkoeken uit de skillet, die gecremeerde spiesjes met hamburgers, broodje buikspek.

Klinkt allemaal lekker hoor.

(Bij die gecremeerde hamburgers moet ik ook weer aan vroeger denken ๐Ÿ˜Œ๐Ÿ˜Œ)
 
Als het hier alleen maar champignons waren, was ik al blij. In kan makkelijker op opnoemen wat hij wel eet.

Nog zo zen gek voorbeeld. Verzot op chicken nuggets, maar ze moeten uit de diepvries komen. Als het er โ€˜echteโ€™ zijn, lust hij ze niet.
๐Ÿคฃ
Zo heb ik een paar nichtjes die alleen maar diepvries kibbeling lusten en geen verse! ๐Ÿคช
 
Wat een leuk thema en heerlijk al die reacties over de (moeilijk) etende kinderen. Zolang ik (wat er ook van de bbq af komt) het maar kip noem eet de jongste dochter van 5 het wel ๐Ÿ˜‰.
 
Wat een leuk thema en heerlijk al die reacties over de (moeilijk) etende kinderen. Zolang ik (wat er ook van de bbq af komt) het maar kip noem eet de jongste dochter van 5 het wel ๐Ÿ˜‰.
ik zie het al helemaal voor me, heel varken van t spit met een appel in de bek: Is kip, schatje.
 
Hier mijn inzending voor deze maand een lowrider BBC (0%) ๐Ÿ˜
E2578705-A7EF-4E15-9BAA-C338A5216073.jpeg
 
voor mij heeft iedereen in dit topic gewonnen, als je zoโ€™n mooie momenten met je kinderen kunt maken dan valt er toch niks meer te wensen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan