BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd januari 2017 "Snel en simpel"

 
 
 
 
 

Ceriel

BBQ Junkie
Berichten
7.242
Het thema voor deze fotowedstrijd is "Snel en simpel", gekozen door de winnaar van december Zappa

Dus een foto van een snel en simpel gerecht, een draadje waar dat uit blijkt en een link bij je foto naar dat draadje.
Als het gerecht nog niet in het receptendeel staat, mag het natuurlijk ook daar geplaatst worden!
Voldoet de foto niet aan de regels dan valt hij af.


Regels:
- Wedstrijd loopt tot en met 31-01-2017 middernacht
- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt en het gerecht moet van de barbecue komen.
- Foto mag niet worden bewerkt  met filters (zoals die er zijn voor o.a. voor iPhone, Android, Lightroom en andere fotoprogramma's), echter corrigeren van witbalans, contrast en uitsnede is wel toegestaan.
- Je laat in een apart draadje zien hoe je het gerecht hebt gemaakt. En plaatst een link naar dat draadje bij je foto.
- Winnaar wordt bepaald door een Poll.
- E?n foto per deelnemer.
- De foto van de winnaar komt in de Hall of Fame.
 
Maccie (spongebob) zei:
Hmmm moet er weer hard over nadenken. Ga mijn best weer doen.

Niet te hard, het moet simpel :p
 
Die ellendige Foto Emmer weer... nu?
 
Ik zie hem!
 
Deze is alleen voor de personen met een grote mond :)
 
De vraag is inderdaad hoe je die jongen pijnloos inbrengt, maar ik zou zo een poging willen wagen.
 
=))
El Fumarole zei:
De vraag is inderdaad hoe je die jongen pijnloos inbrengt, maar ik zou zo een poging willen wagen.


Niet de bedoeling maar als de verleiding te groot wordt zou ik zeker naar een mes en vork grijpen.
Wat ziet die er smakelijk uit.  =)) !
 
Tja, foto is toch wel redelijk gelukt. Ik had er geen rekening mee gehouden maar stuur hem toch maar in.  Wie weet! Ennn ik hoop dat het snel en simpel genoeg is.....

xd7zhu.jpg


En hier het draadje.

http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=16298.new#new
 
Gert-Jan zei:
Gevulde mini-croissantjes, klik op de foto voor het bijbehorende topic  ;)

zie alleen de foto niet
 
Terug
Bovenaan Onderaan