Whong Thong soep? Sweet! Dude!Das een mooie Bob!
Ik heb helaas pas tijd om einde vaan de maand iets in elkaar te knutselen, maar het gaat er zeker van komen! Heb al een mooi idee Dude
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Whong Thong soep? Sweet! Dude!Das een mooie Bob!
Ik heb helaas pas tijd om einde vaan de maand iets in elkaar te knutselen, maar het gaat er zeker van komen! Heb al een mooi idee Dude
Dit heb ik dus ff via tante google moeten zoeken
Soms zijn er van die acteurs of actrices waar je gewoon niks mee hebt en Tom Hanks is daar 1 van, nog nooit Forrest Gump gezien!!
De krabburger
Krabburger
Ik wilde vaker mee doen aan de fotowedstrijd dit jaar. Vorige maand niet echt tijd of mn vrouw had in het weekend late dienst. Deze maand eigenlijk het zelfde. Dus het moest vooral iets snels zijn. Tja de film is niet echt iconisch... De krabburger uit Spongebob. (Incl het geheime...www.bbqgenootschap.nl
Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Nog maar een paar (zonnige) daagjes te gaan... ik hoop dat er voldoende zaadjes gepland zijn voor nog wat leuke inzendingen. Of was er deze keer iets teveel uitdaging?
Laat die zon maar weg Sander. In het zuiden hangen donkeren wolken.Niks zonnigs aan. plan de campagne voor de fotowedstrijd deze maand. Morgen heb ik eindelijk lekker tijd en dan gaat de Bbq met een grote wokpan erop will be continued.Nog maar een paar (zonnige) daagjes te gaan... ik hoop dat er voldoende zaadjes gepland zijn voor nog wat leuke inzendingen. Of was er deze keer iets teveel uitdaging?