BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd februari 2017: "lang, dun en lekker"

 
 
 
 
 

Ceriel

BBQ Junkie
Berichten
7.242
Het thema voor deze fotowedstrijd is "Lang, dun en lekker", gekozen door de winnaar van januari 2017 Bonnie f

"het is zo'n uitspraak vanuit mijn ouderlijk huis die te pas en te onpas gebruikt werd. Soort jeugdsentiment dus.", aldus Bonnie f  :)


Dus een foto met in de hoofdrol lang, dun en lekker, een draadje waar dat uit blijkt en een link bij je foto naar dat draadje.
Voldoet de foto niet aan de regels dan valt hij af.


Regels:
- Wedstrijd loopt tot en met 28-02-2017 middernacht
- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt en het gerecht moet van de barbecue komen.
- Foto mag niet worden bewerkt  met filters (zoals die er zijn voor o.a. voor iPhone, Android, Lightroom en andere fotoprogramma's), echter corrigeren van witbalans, contrast en uitsnede is wel toegestaan.
- Je laat in een apart draadje zien hoe je het gerecht hebt gemaakt. En plaatst een link naar dat draadje    bij je foto.
- Winnaar wordt bepaald door een Poll.
- E?n foto per deelnemer.
- De foto van de winnaar komt in de Hall of Fame.

De te winnen prijs is deze maand een waardebon van Vuur en Rook, beschikbaar gesteld door vuurenrook.nl

Succes!
 
Hmmmmmmmmmmmmmm



De raderen beginnen te draaien. Nu nog even wat verzinnen.

Het word een moeilijke maar lekkere opdracht.
 
Dan moet ik er zelf maar op gaan liggen deze maand...  =))
 
Een ding is zeker: ik hoef niet bang te zijn zelf op de bbq te belanden............
Nu nog iets verzinnen.



*wisten jullie dat Zappa de 2 meter haalt?*
 
Bonnie f zei:
Een ding is zeker: ik hoef niet bang te zijn zelf op de bbq te belanden............
Nu nog iets verzinnen.



*wisten jullie dat Zappa de 2 meter haalt?*

Lang, dun en lekker. Het kwam me al bekend voor.  :)
 
Zitten jullie nou samen mijn steen goeie grap te kapen?  :D
 
Nee hoor, je grap is zo goed dat we daar eindeloos op door kunnen borduren.

:D
 
Bij deze dan mijn inzending voor de fotowedstrijd van deze maand. Ik heb 'lang' opgevat als een lang gerecht ;) Het was iets te koud voor low & slow:
628cf6eb145a6d3197fc4570966280d4.jpg

Link naar het draadje:
http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=16475.0
 
De titel zou toch een uitdaging moeten zijn voor de worstmakers. Toch blijft het erg stil.
 
Hierbij ook mijn inzending. Ik weet niet of hij helemaal voldoet aan het thema, maar ik waag een poging:

Lang: Het heeft "lang" op de wsm gelegen (16 uur). Daar heb ik dus vrij "lang" op moeten wachten  :p
Dun: Het vlees "dun" gesneden  B-)
Lekker: Ja dat was het zeker!!



En het draadje: http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=16539.15
 
Die had ik niet aan zien komen!!!

Ik vind het geweldig bedacht!
En het lijkt me heerlijk.

 
Niet super lang ( het zijn vrij kleine exemplaren), maar wel dun, en super super lekker ( take my word 4 it)

720.jpg


De rook sessie duurde btw ook een stuk LANGER dan ik had verwacht, en door de honger was ik al aan de DUNNE kant, maar de rook geur die in de hele buurt hing was echt LEKKER  :D

De hele sessie is hier terug te zien : http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=16557.0
 
Terug
Bovenaan Onderaan