Leo zei:je kan hem hebben Sandra, ik weet het zeker
Laat Piet dat maar niet lezen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leo zei:je kan hem hebben Sandra, ik weet het zeker
Mevr. Nosmo zei:Dominique zei:O, jee, we hebben een strijd tussen de echtelieden...
Tja, als ik ergens aan meedoe, wat niet al te vaak is, dan ben ik ook wel fanatiek.
Dus ik lust hem rauw
Nosmo zei:@ DutchCraftBeer: Het is de bedoeling dat je hier een foto neerzet, die foto doet dan mee aan de wedstrijd. Voor je hele reportage kun je gewoon een draadje openen in bv. "High en Fast".
Durf het bijna niet te zeggen, maar wat mij betreft gaat meneer nosmo toch over mevrouw nosmo heen (qua foto dan he :-[)Mevr. Nosmo zei:Dominique zei:O, jee, we hebben een strijd tussen de echtelieden...
Tja, als ik ergens aan meedoe, wat niet al te vaak is, dan ben ik ook wel fanatiek.
Dus ik lust hem rauw
structor zei:Durf het bijna niet te zeggen, maar wat mij betreft gaat meneer nosmo toch over mevrouw nosmo heen (qua foto dan he :-[)Mevr. Nosmo zei:Dominique zei:O, jee, we hebben een strijd tussen de echtelieden...
Dus ik lust hem rauw
noskos zei:@ Chris, we zouden ook graag ergens zien hoe je deze hebt gemaakt
Bij deze: http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=3053.0noskos zei:@ Chris, we zouden ook graag ergens zien hoe je deze hebt gemaakt