Beef en Steak

Fotowedstrijd augustus 2024 - Hotdog

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Ewald
  • Startdatum Startdatum
 
 
 
 
 

Ewald

Administrator
Forumleiding
Berichten
5.300
Voor deze maand is het onderwerp: Hotdog

Gekozen door de winnaar van de fotowedstrijd van juli: Jeroen @Zwartdej

Bij deze het onderwerp voor Augustus.
“Hotdog” Maak een creatieve hotdog waarbij de keuze van ingrediënten vrij is.
Het mag variëren van een culinaire hotdog die je met bestek eet in een restaurant of 1 uit de hand bij een sportwedstrijd zolang hij maar erg lekker, creatief en fotogeniek is😉

Groeten,
Jeroen

Regels:
- Wedstrijd loopt tot en met 31-08-2024 22:00h.
- Geen menselijke vlees foto’s.
- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt en het gerecht moet van de barbecue komen.
- Foto mag niet worden bewerkt met filters (zoals die er zijn voor o.a. voor iPhone, Android, Lightroom en andere fotoprogramma's), echter corrigeren van witbalans, contrast en uitsnede is wel toegestaan.
- Je laat in een apart draadje (in L&S of H&F) zien hoe je het gerecht hebt gemaakt, en je plaatst een link naar dat draadje bij je foto!
- Winnaar wordt bepaald door een Poll.
- 1 foto per deelnemer.
- De foto van de winnaar komt in de Hall of Flame.

Let op:
In dit topic uitsluitend de deelnemende foto plaatsen, alle andere foto's worden verwijderd.
Bij dubbele inzending volgt diskwalificatie.

De te winnen prijs is een waardebon van onze sponsor Beef & Steak, en natuurlijk de camera-sticker en eeuwige roem in de hall of Flame
 
Echt wel grappig, vandaag dacht ik nog ... dat is lang geleden dat ik dit gemaakt heb, en ozo lekker, en dit past weer perfect bij dit :)
 
Mooi onderwerp!

Ik ga alweer mijn best doen om mee te doen.

(De laatste 3x gewoon alle ingrediënten al gehaald en klaarliggen, komt er weer iets tussen waardoor de tijd ontbreekt)
 
Mooi onderwerp!

Ik ga alweer mijn best doen om mee te doen.

(De laatste 3x gewoon alle ingrediënten al gehaald en klaarliggen, komt er weer iets tussen waardoor de tijd ontbreekt)
Herkenbaar
 
Aan de slag zou ik zeggen. Kijken of ik er iets van kan maken. :D
 
Peins peins
 
Mijn allereerste fotowedstrijd inzending! Simpel, maar oh, zo lekker!

1723323814627.png
 
Leuk onderwerp deze maand!
En ik heb de tijd volgende week,dus ik ga eens nadenken om een heerlijke fusion hotdog te creëren 😋
 
1000024563.jpg


Mijn eerste inzending voor de fotowedstrijd! Ik presenteer de Hotdog Cowboy 🤠 en hotdog BBQ

 
Bij deze mijn inzending. Mocht hij niet aan de regels voldoen, hij heeft er niet minder om gesmaakt : Hotdoctopus
Hij voldoet niet aan de regels. Waarom niet heb ik in het bereidingsdraadje uitgelegd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan