BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd augustus 2022: Not your average burger!

 
 
 
 
 
 

noskos

Administrator
Forumleiding
Berichten
11.854
Het onderwerp voor deze maand is: ‘Not your average burger.’

Gekozen door de winnaar van vorige maand: mij 😁

Het onderwerp van deze maand is burgers, maar niet een standaard hamburger. Bedenk iets creatiefs met een schijf gemalen ‘iets’, maak iets dat er alleen maar uitziet als een burger of ga helemaal los met bizarre toppings. Kortom leef je uit 🍔

Regels:
- Wedstrijd loopt tot en met 31-08-2022, 22:00h.
- Geen menselijke vlees foto’s.
- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt en het gerecht moet van de barbecue komen.
- Foto mag niet worden bewerkt met filters (zoals die er zijn voor o.a. voor iPhone, Android, Lightroom en andere fotoprogramma's), echter corrigeren van witbalans, contrast en uitsnede is wel toegestaan.
- Je laat in een apart draadje (in L&S of H&F) zien hoe je het gerecht hebt gemaakt. En plaatst een link naar dat draadje bij je foto.
- Winnaar wordt bepaald door een Poll.
- 1 foto per deelnemer.
- De foto van de winnaar komt in de Hall of Flame.

Let op:
In dit topic uitsluitend de deelnemende foto plaatsen, alle andere foto's worden verwijderd.
Bij dubbele inzending volgt diskwalificatie.

De te winnen prijs is een waardebon van onze sponsor Beef & Steak, en natuurlijk de camera-sticker en eeuwige roem in de hall of Flame.
 
Leuk onderwerp Dennis! Ik verwacht net als het vorige door mij gekozen onderwerp dat er weer heel veel mooie plaatjes gaan komen!
Eens even nadenken of ik iets creatiefs kan bedenken.
 
Mooi! Hamburgers ben ik wel fan van.

Daar ga ik eens over nadenken.
 
Leuk onderwerp!
Zullen we weer eens even over gaan brainstormen 😊😋
 
Ah weer een broodje 🤣 we gaan ons best doen.
 
Peins, Peins, ..... :unsure:
 
Ik heb een ideetje.
Weet niet of het gaat lukken 🤔
Als het lukt post ik het hier.
Als het niet lukt misschien ook😀
 
Heb net mijn hamburgers op... kans gemist :)
 
Leuk, kijken wat iedereen nu weer verzint!
 
Leuk onderwerp.
Denk dat ik daar wel wat mee kan..... alleen nog verzinnen wat het gaat worden. Mn Q gaat de komende 2 weken op vakantie bij iemand anders thuis.... maar met mn plancha en een berg hout kom ik ook wel ver denk zo

Verstuurd vanaf mijn SM-N986B met Tapatalk
 
Hierbij mijn inzending!

Onderwerp 'Corned beef burger!' https://www.bbqgenootschap.nl/threads/corned-beef-burger.31962/

3d443c9148d2ba9ad0a3aab5d03b3c5d.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan