Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nosmo zei:Leuke foto's allemaal hoor, maar ik heb het idee dat er niet erg op de spelregels gelet wordt.
Nosmo zei:Is dit de enige foto dan die je gemaakt hebt? Het hoeft ook weer geen hele reportage te worden.
Dat laat ik aan de beoordelaars over, het ging volgens mij ook om bijzondere locaties, vandaar de kampeerflatNosmo zei:Hebben jullie een kampeerflat? ???
Dat heet een daktent, slaapt geweldig en gebruiken we met reizen, afgelopen winter in Zuid Amerika en daardoor ruimte genoeg om een eitje mee te zeulen
Oh, en welke foto doet er mee voor de wedstrijd?
Mjdeffie zei:Dat laat ik aan de beoordelaars over, het ging volgens mij ook om bijzondere locaties, vandaar de kampeerflatNosmo zei:Hebben jullie een kampeerflat? ???
Dat heet een daktent, slaapt geweldig en gebruiken we met reizen, afgelopen winter in Zuid Amerika en daardoor ruimte genoeg om een eitje mee te zeulen
RedFox zei:Mjdeffie zei:Dat laat ik aan de beoordelaars over, het ging volgens mij ook om bijzondere locaties, vandaar de kampeerflatNosmo zei:Hebben jullie een kampeerflat? ???
In de regels staat: 1 foto per deelnemer, en die zul je dan toch zelf moeten kiezen