BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd, april 'ToverDOos'

 
 
 
 

Frits

Administrator
Forumleiding
Berichten
20.052
Het thema van deze maand is: "ToverDOos", en is gekozen door Sander72 de winnaar van de fotowedstrijd in maart.

Tover dus iets mooi's uit een Dutch Oven of pan, want ook dat geldt als Dutch Oven.

Martijn van Vuur en Rook doet hierbij de volgende aanbieding:

Tot en met 30/04 bij aanschaf van een DO van petromax, vermeld in het opm veld: genootschap super DOos, krijgen de leden een gratis Petromax HL1 stormlamp

Let op !!! grapjes over de volwassen betekenis van 'doos' worden niet gewaardeerd en zullen worden verwijderd!

De regels worden weer wat strenger gehanteerd! Dus een gerecht, deze maand op de barbecue gemaakt, een draadje waar dat uit blijkt en een link bij je foto naar dat draadje! Voldoet de foto niet aan de regels dan valt hij af!

Regels:
- Wedstrijd loopt tot en met 30 april 2015, middernacht.
- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt en het gerecht moet van de barbecue komen.
- Foto niet geshopt in wat voor manier dan ook. Dit geldt ook voor filters van iPhone, Android etc. Apps!
- Je laat in een apart draadje zien hoe je het gerecht hebt gemaakt. En plaatst een link naar dat draadje bij je foto.
- Winnaar wordt bepaald door een Poll.
- E?n foto per deelnemer.
- De foto van de winnaar komt in de Hall of Fame.
- De winnaar krijgt een kadobon van 15? te besteden bij Vuur en Rook.
- Over de uitslag mag gecorrespondeerd worden. (Niet dat we luisteren  ;) )

 
Nu kan ik er echt niet meer onderuit!! Hij moet er echt komen die DO!!!
 
Mogen flauwe grappen over de niet-volwassen betekenis van dit onderwerp wel? ;)
 
Leuk zeg, die actie van Vuur en Rook!

Gebruik die actiecode Genootschap toverDOos en allemaal aan de Dutch Oven, leuk!
 
Leuk onderwerp! Ben zelf helaas nog niet aan de DO, wil eerst prutsen met alleen de Q.. Hopelijk kan ik in mei meedoen.
 
Nee hoor de DO mag gewoon gebruikt worden als DO, het is eigenlijk een BBQ op zich
 
Maar je mag van mij het ook in een pan op de BBQ proberen of met een pan.
 
je legt de lat wel gelijk hoog Ceriel
 
Ik dacht dat ik een mooie foto had..... :(  Pffff nu moet die DO nog eens aan... :-S
Thanx Ceriel!  :D :D :p
 
Lin zei:
Ik dacht dat ik een mooie foto had..... :(  Pffff nu moet die DO nog eens aan... :-S
Thanx Ceriel!  :D :D :p

vervelende vent he  ;)
 
Lekker beginnetje leg je neer hier Ceriel!  :blush:
 
Lin zei:
Ik dacht dat ik een mooie foto had..... :(  Pffff nu moet die DO nog eens aan... :-S
Thanx Ceriel!  :D :D :p
Voordeel van als eerste posten is dat je iig de mooiste foto van de maand hebt!
Voor zo lang het duurt.... :D
 
Oke ik waag een gokje!

2wpqikp.jpg



En het linkje

http://www.bbqgenootschap.nl/forum/low-slow/2-toverdoosjes/
 
Terug
Bovenaan Onderaan